|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| å ja som bara köpte bmw för att det inte fanns nån annan kul bil som e bakhjulsdriven å bygga på. har ju provat volvo å dom funkar. e bmw lika bra? det återstår å se.... | |
packe325 |
Tja ..När jag och min brud blir osamms så säger hon att jag kör en jävla blatte bil och att det bara e svartingarna som vänder sig om när jag kommer,men jag vet att hon har fel.... ///M |
Red Devil |
packe....> Usch vilken hemsk sambo du måste ha. Säger hon samma sak när hon ser en Volvo, OJ en Svenne Bil? |
| Packe: du är inte tillsammans med den kvinnan längre förmodar jag, vilken förolämpning. | |
Red Devil |
Jag skulle ta mer illa om nån kallade mig för Svenne. |
|
Ja, ha en BMW är rätt skoj, så fort man nämner att man har en så får man frågan: Visst är väl reservdelarna rätt dyra?? Men hur som helst så är det kul, folk tittar faktiskt en hel del på bilen trots att den inte är superputsad (ännu) samt att den är 20år gammal med rostiga plåtfälgar och det är en kul upplevelse men bäst av allt är ljudet, kan man ju lyssna på hur länge/mycket som helst!! |
|
|
Jo. Den reaktionen får man ju alltid (Pizzaräcer), men det är bara att flina och konstatera att folk inte har en aning om vad de pratar om. När de dessutom sa att man var rikemansbarn när man hade en 325 Coupé -92 var ju bara att vrida sig åt när man hade köpt den för 75000. Visst var den vacker och folk trodde att den var svindyr, men det var ju bara att beklaga att de inte hade råd att köpa något annat än 240. Stå på er BWM-ägare. Som det är nu får man inte mycket avundsjukeblickar utan bara imponerade blickar från sådana människor som förstår sig på lite. Sedan att någon brüd har sagt "Det ser ju ut som barnstolar" om mina Cobrastolar är ju bara att vifta bort och vinka in en annan brüd i sätet. |
|
| Herregud... BMW-ägare menar jag. Inte lätt när fingrarna inte lyder en. | |
Crusty |
Haglund: E det tyska Brüdar eller?? Brud ska det väl stå! ;-) |
mase |
du kanske borde tänka på vart du går för att ragga?! på mej låter det som att dom ska vara 15 kanske 16 år gamla.Om du hänger med lite mognare tjejer(kanske kille i ditt fall)så tror jag att alla uppskattar BMW!!! |
|
Jag vet inte men om man måste ha en häftig bil för att få en tjej så är det väl fel sorts tjejer eller så har man problem själv!!?? BMWCS # 4445 |
|
|
Petre// good point... /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
Crusty |
hehe, ja jag kan inget annat än att instämma! Men jag fattar inte mig på tjejer som väljer killar efter deras bilar??? Lowlifes! ///Crusty |
|
Däremot finns det killar som får välja bil efter tjejen ;-) /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
Crusty |
HAHAHAHAA! Den var go!! Tur att jag o tjejen har nästan samma smak.....nästan. |
|
Crusty: Brüd heter det här i stan till en början. ;) Anledningen till att jag blandade in brüdar i bilden var för att ge avundsjukan (glansen) ett ansikte. Det är ju trots allt de som får dömma bilen för det mesta. Dock inte min bil. Som ni kanske förstår så köpte jag inte min nuvarande bil för att få brüdar. Då hade jag behålligt min gamla bil. Jag har det jag behöver om ni förstår. :) Jag köpte den bilen jag har just nu för att jag ska ha hejdlöst roligt och inte för att folk ska bli avundsjuka. Mase: Jag har inte direkt påstått att hon som sa "barnstol" var guds intelligentaste barn, men hon var trots allt 20. Jag är ju 21 så det är väl ingen pedofili direkt. Hon har inte åkt i min bil sedan dess. Kanske för att jag tycker om min bil. Skulle inte du bli ställd om någon sa något illa om något du tycker om? Enligt mig så är det dock viktigt att min flickvän tycker om min bil med tanke på att jag spenderar ganska mycket tid med min bil (mer än med flickvännen?) och därför förstår det. Det var så jag menade. Tolka det hur ni vill. |
|
| Först o främst så har jag försökt med olika sorters bilar men aldrig fått till det me tjejer och så... Kan bero på att ja inte tafsar på tjejerna första daten.. :)Men med ett BMW emblem i flinet så sjunger det nog till... | |
-RW- |
Forcefeedback/ hahaha, dra den där med rödluvan och vargen också medans du är på G:) |
|
Att "invandrarna" älskar BMW är ju ingen nyhet, med följden att priserna har rasat eftersom många inte vill ha en "blatte-bil". Detta har tidigare drabbat sk. zigenar-mercor osv. Hur kul är det att åka runt i en stylad BMW för en förmögenhet med detta i tankarna? I storstadsområdena avråder nästan alla från att köpa speciellt BMW:s 3- och 5-modell. Ingen vill köpa den begagnad. Är det så jävla illa nuförtiden? Har själv haft flera BMW från snikig 318i till min ljuvliga 635Csi. |
|
|
En ny BMW inger status men när den blivit tre-fyra år blir det plötsligt en lågstatusbil förknippad med kriminella element. Detta måste vara ett stort problem för varumärket i Sverige. Detta fenomen fanns inte för tio år sedan. Någon som såg dokumentären om gängbildningen i svenska storstadsförorter som gick på SVT för någon vecka sedan? Där sa polisen öppet att de punktbevakade alla unga killar med dyra bilar i förorten. Gissa om den stoppade mer än en BMW under den timma programmet fortgick? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.