|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
gagge |
kebabräcer 4 life.... iallfal tills jag får råd me en m3 e46... |
|
Konstigt! har alltid fått beröm av brudar jag mött med bilen, t.om. en tjej som sagt..fan va snygga fälgar, är det schnitzers!!!.....vem förväntar sig detta av en tjej?, annars brukar man ju kunna leva på Batmans uttryck....(som han säger när en journalist frågar varför alla tjejer tänder på honom) - It´s the car....the chicks loves the car! |
|
|
Förlåt alla för att jag lyfter detta slitna topic igen, men måste bara ha dessa tiodollars näsdukar. henrik 23d! Var har du köpt dem? |
|
|
Jonne Mek, Har köpt dessa i Gefle. Sorry. Är du intresserad kan jag ordna nummret till butiken, så kan de säkert skicka dessa till dig! Mvh Henik. |
|
Zolle |
Jag ser att ni har problem med olika blickar och komentarer så jag ska berätta lite om mina erfarenheter för fem år sen hade jag en BMW 850 som var "lite" status på den tiden och där fick jag höra av en att jag var knark langare men och andra sidan när jag körde upp på stortorget i Malmö skrek en tjej den bilen skulle man kunna tänka sig att åka i (min tjej satt brevid så hon kunde inte åka med den gången).Och när jag körde till jobb och kunder komm in så frågade dom om chefen hade köpt ny bil...jag svarade nej den är min (jobbade på ett lager) och det var ju inte omtyckt... men jag tyckte att det kändes gutt med deras avundsjuka blickar och komentarer... det dom inte visste att jag hade gjort ett klipp i tyskland gav bara 130.000 sek för bilen mkt billig på den tiden!! Superfreak |
|
Berätta för ckixen att man har en beemer funkar asbra... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
chixen even.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Svärd |
Min flickvän ÄLSKAR min 740iA -93. BMW följer inte utvecklingen, de leder den! |
|
Min gamla sambo ser ingen skillnad på bilarna, men det gör 19 åringen som jobbar extra på söndagar på macken....;-) välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
-RW- |
värst av allt när folk kallar sådana fina bilar för Kebab Bil. Snacka om svenska avundsjukan. |
| Så låt folk prata, det verkar ju vara så att bara för att man är pizzabagare behöver man inte ha dålig smak...och för den delen så verkar det som om dessa "bagare" börjar gå över till andra märken...speciellt mycket japps celicor och även calibror verkar gå åt...här i stan glider det runt ett gäng uppputsade 16ventilare (dock ej turbo=för dyr försäkring) med dyra fäljar och skrålande jalla jalla balla musik med nervevade rutor så nog finns det andra transportmedel än BMW för dem...för det är ju så att man märker ju dem först när de kommer i en BMW annars reagerar man ju inte | |
-RW- |
nu när alla berättar lite av vad de har varit med, så måste jag också poängtera en sak. Föra 10 årsedan då E30:orna var populära, då körde jag en 320i, med välutrustad, shadowline o bbs fälgar, hela köret. En natt ska jag plocka upp brorsan utanför en klubb, vid på 2 tiden, medans jag sitter i bilen o väntar på brorsan(hade en kompis med mig i bilen), så kommer det fram en brud o frågar om jag kunde ge henne skjuts, samtidigt så säger hon att hennes kompis ska också få skjuts, jag frågar var är din kompis, hon säger att hennes kompis är på andra sidan gatan o försöker få en taxi, medans hon står och snackar, så skriker hennes kompis, kom jag fixat Taxi. Bruden som pratar med mig, Skriker till sin kompis JAG VILL INTE ÅKA NÅN TAXI, JAG VILL ÅKA BMW. Då kommer kompisen också.......! Resten lämnar jag åt era fantasi:)) (men det var pinsamt att hon skrek så bland folk). By The Way, Brorsan fick ta sig hem på eget kraft. |
|
Lol -RW-! =)) |
|
|
BMW - Brings Me Women.. =) /// Better Make Way \\\ |
|
Andreas |
Jag jobbar som taxiförare, en lördagsnatt förra året körde jag hem en kille som hade fiskat med sig en brud från krogen, när vi kommer fram utbrister tjejen helt lyriskt: kör du BMW!? På hans gård står en e21 318, men på hennes tonläge var det som om det stod en Z8 där. Funderade ett tag på om hon var ironisk eller insäjn in the bräjn... |
-RW- |
Andreas/ *asg* |
|
Rätt roligt detta hära. Folk tror det är massor av reparationer på gamla bmw, att de drar mkt bensin och att det är allmänt dyra bara!? Och att man måste ha "gott" om pengar för att äga en. Folk tror detta även om min gamla harv alltså!! Men jag har räknat ut min milkostnad som är 14,87 kr/mil. Även med vinterdäck med alufägar avskrivna på fem år! Detta gäller de 5000 milen jag ägt bilen. Har t o m räknat in tvättsvampar i milkostnaden!!! Detta kallar jag billig bil!! Då kan man komma med sin jävla Nissan Micra i tron att den är billig.....hur skön är den att åka långt med t ex!? BMW=BILLIG MOTORSTARK WAGON |
|
|
Vissa äldre BMW`s är väldigt rostbenägna också. Jag skulle gärna gett mig på E21`a om det inte vore för det. /// Better Make Way \\\ |
|
|
Stavros: Min käre far är en av de som alltid sagt "BMW är bara skit och går bara sönder hela tiden och är svindyra att reparera". Nu har farthållaren på hans SAAB 9000 -93 slutat fungera. Reläet man ska byta för att få liv i den kostar 3500:-!!!!!!!!!!!!!!!! DET kallar jag dyrt, med tanke på att vi snackar SAAB, och ingen prestigebil. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
har sagt det innan och säger det igen: Moget. Förresten så ..vad gör det om man fått sin bil av sin pappa.. som det stog i början av denna disk. ?? Vissa har det kanske bättre än andra... man ska för bövelen använda sina pengar..inte glo på siffrorna till kontot! Länk Geee mig hardtop !! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.