|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
hehe, nu gör du mig orolig :) kan ju testa att åka folkvagn istället. |
|
| d00ze, Ford= Fodrar Ordentliga Reparationer Dagligen! | |
2mas |
Tvivlar starkt på att NÅGON blir impad av en gammal 320 från -93! Det är nog mest en önskedröm från någon liten spoling! |
|
jag själv får höra att man är ett äckel,snobbig för man har fina bilar, men det är fan ingen som säger något när jag kommer på min EU-moppe. är så djävla trött på folk så jag orkar inte bry längre,dom få tro vad fan dom vill.. |
|
Aldric |
Min tjej tycker min bil är "sketa-cool", fast så e hon ju 15 år äldre än mig också .. fanns väl knappt BMW på den tiden ;). Eller så kan det vara min nya framrutestreamer - Evil Dennis i silver. Dödsläckert. |
|
de där med att om tjejjen tycker om en för den man är vet man om man skaffade bmw´n efter bruden.. åkte tidigare Peugeot 405Sri fransk fjollbil :p å då nappade flickan i alla fall.. så förhoppningsvis så är det inte för bilen, om ni förstår vad jag menar.! ---------------------------- King of the road |
|
|
Att det finns rolighetsministrar som bara måste säga "Pizza-räcer" och "BMW= Blatte Mit Wagen" får man ta med en nypa salt. Låt dom åka runt i sina saab 900 och tro dom är balla... |
|
|
Jag tycker det är rätt delade åsikter angående ägande av BMW. Vissa tycker att man är någon överklass idiot, bara för att man kör BMW. De flesta frågar om det är "pappas bil"... Mvh Johan |
|
|
Kan man inte ta lite skit om sin "eget märke", så ska man inte heller gnälla på andra märken ! Hoppas att det inte är någon som gnäller över att Volvo är traktorer och Saab-ägare har små kukar mm och sedan blir upprörda när någon säger Pizza eller Kebabracer om Bmw ! Funktion före styling! |
|
djhenk |
Jimmy Från Ängelholm <--- Heheheh, jag får också höra samma historia så fort man rullar fram bilen! =) Bor ju också i Ängelholm, så det är kanske dåliga vibbar i stan? /Henk |
Erik Andersson |
Och jag får höra att jag åker Gubbracer (535 e34) och Audi (gissa vilken) Men jag tar det med en klackspark och brukar hitta på något att svara med mot dom :) mvh |
|
" blatte mellan wexlarna " kul va |
|
|
Det verkar vara lite beroende på vilken ort man är.. I kristinehamn där jag har jobbat ett tag nu (som konsult) så ser man inte en enda BMW bland raggarna på stan.. Där gäller Volvo 740 haha.. Så där är man nog lite speciel om man kör BMW.. /Jimmy www.aspwebb.com |
|
| Skaffa er en gammal E21:a istället för E36:or osv så ska ni se att ingen behöver bli avundsjuk eller säger något om att man kör pappas bil ! Gamla slitvargar rules ! | |
|
jag har ingen BMW men samma prob med min Trans AM, många som fortfarande kallar den för raggar bil så fort man nämner ordet pontiac. men vafan folk köper ju chrysler voagers som smör nuförtiden så kanske stämplen försvinner såsmåningom ,ja menar , jag har ju fan inget crom på min bil allt e ju plast o aluminium, där e ju till och med väghållning =) , men så är det nog med allt. jag har en ganska fri syn på detta med bilar etc man ska åka det man trivs med , punkt slut, så kämpa på killar o tjejer de gör jag.. T/A GTA (427nm) |
|
|
Instämmer med GTA. Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Precis! Skaffa en E21a! Jag har bara fått positiva kommentarer över mitt BMW-ägande. =) |
|
|
-> groze ;) Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Jag löper linan ut, med glimten i ögat, och har numera som standardutrustning i bilen servetter föreställande USA's tiodollars sedlar! Det retar säker många som inte känner mig! Mvh Henik. |
|
| haha, tufft :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.