AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
8.742

"retad" för att man kör BMW

Sida 1 av 6
Allstå blir f-n less, (nästa) alla tjejer man träffar och hör att man kör BMW dissar en bara, tror att man är någon djävla översittare som har fått pengar av "pappa" till den. Har ju f-n jobbat och sparat !!, men f-n vad jag blir less när de håller på och se ner på en när de ser bilen, ska f-n köpa en rostig japansk bil i stället !!

/Nicke
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Jag som trodde att de flesta tjejer gillade BMW!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Jag har inte träffat någon tjej som inte har gillat BMW. Kanske har att göra med hur diskret man är. Man behöver ju inte parkera bilen utanför krogen och slänga upp nycklarna på bardisken....

Mvh
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
nja, jag tror nog att dom flesta tycker man är en tönt om man gör der...men om man bryr sig om vad andra tycker eller inte tycker om ens bilval, kan man bara strunta i.
Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
Sätt ett par Skoda eller Seat märken på den så tycker dom att bilen är söt =)

Funktion före styling!
Nä det gör jag aldrig, men när man ska köra hem tjejerna efter krogen eller från förfesten så ser de alltid bilen, har den alltid tvättad och fin, är lackerad silver (allt, lister, hantag m.m.) så den lyser som ut sig fån mängden. Kör lungt då de är med och försöker inte "styla" på något vis. Men tror de blir "avensjuka" men ser ner på en och tycker att man är snobb, ska f-n börja cyckla på farsan hoj till festerna i stället..

/Nicke
Har upptäckt liknande reaktion jag också.. särskilt när man pluggar.. Jag kör vad jag vill.. Man kanske inte har lagt 200 000 på en lägenhet utan kanske prioriterat en bil ist. De intjänade kulorna efter gymnasiet kanske inte gick till resor och kopiöst festande utan till en kärra, men men.. synd att folk måste dra den sämsta slutsatsen bara..

Länk
Kom det som överraskning för er att BMW är ett statusmärke i folks ögon? Njut istället åt att folk tror ni är täta bara för att ni kör en gammal 325:a! Eller tycker ni det är skamligt att bli betraktad som välbeställd?!?
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Rätt bra resonerat Lotuz, sen kanske du inte lägger 3000:- i månaden på kläder...
Men nog fan gillar tjejer BMW...

Livet är för kort för att köra diesel!!!
th
141
thorphedo
525 - 91b
Så många brudar har ridit mig i mitt framsäte så jag har fåt byta den...

HUN power.
Byta den?!? Bilen eller...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
eller framstolen? eller *censurerat ord*? se mer på www.skinnfladd.se :D
Niklas: Sådana kommentarer är inget att bry sig om. Folk som klagar brukar oftast ha avundsjuka som drivning...
Asken
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det är bara att spela med. Säg att du gav 500k cash för den osv. Reta upp dom till bristningsgränsen. På så sätt har man ett psykiskt övertag på dom framöver och man kan se ner på dom och därmed dominera dom! Till slut kommer dom alltid krålandes :)
Ca
105
Castagna
BMW 320i -86
Jag tycker att du ska skita i vad andra tycker!
Du ska vara stolt över att du kör en BMW!

Mvh// Andreas
Crusty
Hade sama problem innan! Alla trodde man hade "Pappas" bil, men inte jag jag hade surt jobbat ihop pengarna till bilen, men folk kunde ändå inte låtabli att kasta snus, glass på den. KUL! Medans det finns dom i min ålder (20år) som alltid får bilar av föräldrarna, typ M3 cab har jag sett nån som har m.m. Det gör mig inget att dom har dom, men när dom riktigt visar upp sig o flashar den....!! Ok, om dom gör det om dom själv betatalt men nix! Det handlar inte om avundsjuka att dom har en M3 eller så, det är det att vissa får allt dom pekar på o andra måste gnega som fan. Livet e sådant o hade alla varit lika rika hade nog världen varit konstig. =0)
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Avundsjuka har jag varit med om vill jag lova :/
en ganska rolig grejj som jag har hört var:
"Vilka fula framlysen" bilen har.
förstå vad genomskinligt!
för de mesta så möts man av folk som tycker bilen är OK!

----------------------------
King of the road
Jo man ska nog inte bry sig bara, men körde igår genom stan vid 11 tiden då 2 st tjejer i 17-18 år ålder ställde sig framför bilen, medans den ena hoppade in, så lite försent att neka de eftersom jag skulle samma väg, men nu till det hela.

Tjej nr 1: Vilken fin bil du har
Jag: Tack, jag trivs med den

Tjej nr 2: Va f-n det är ju en BMW, jävla lyxbil.. fint att köra pappas bil.
Jag: Nä kör min egen..

Sedan slutade färden, men hon som satt fram var trevlig iallafall. De tackade för skjusen iallafall, båda 2.

/Nicke
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
...du bara tillät, att 2 st okända hoppar in i din bil...? Hm... Hoppas de var snygga iaf!
Tror statusen att BMW är lyx börjar försvinna lite.. Fan alla kör ju snart BMW.. Har hört ofta av min flickvänn osv denna kommentar :

"turk bil".. inget rasistiskt med det men enligt henne så kör alla turkar BMW typ M3 osv..

Så är det ialal fall i Ängelholm..

/Jimmy
vvv.aspwebb.com
Ordvalet Turkbil stämmer ganska bra in på BMW, men det är tråkigt att utrycket används då det finns en del trevliga svenskar som kör dessa bilar också och ganska många för den delen också. I sthlm så säger nästan alla jahaa du har en turkbil. Men jag har ju flyttad där ifrån nu och i Leksand är det ingen som har sagt något om bilen mer än att den är "fet", "snygg", "bal" och så klart "är det din bil?" då svarar jag som det är att jag har fått den av mina föräldrar när vi sålde huset och flytade.

Jag har inte hört från någon tjej att de tycker att bilen är ful. men jag har ju fått lära mig en sak att BMW står för Bajs Mellan Wäxlarna. Det tyckte jag va balt :)
Sen har vi ju FORD också, Fyra OperationeR Dagligen.

I Leksand är det tydligen poppis om man har en fet sterio ibilen, är det så över allt eller?

Något jag har funderat lite över. Vill tjejen vara med en föratt man har en bmw lr föratt man är den man är?

Tänk på den ni, jag har då inte kommit fram till något.

Fast det är rätt lätt att komafram till det är ju bara säga att man inte har sex med någon som man inte älskar och oftast så heller ju tjejerna med. Eller har jag fel?

Over and out from Leksand
Haha! Vad är det för tjejer ni umgås med egentligen? Om ditt självförtroendet är så dåligt att du inte vet om tjejerna är intresserade av dig eller BMW:n så är de förmodligen intresserade av BMW:n... :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.