|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon här på forumet har något bra tips om en bra bmw-verkstad för avläsning av en felkod i min e-60-04 helst i kronobergs län men angränsade kan också gå bra. Tack på förhand. M.JOHAN. | |
|
BeTe-Bilservice AB i Växjö kan jag rekommendera. Jag har inte läst av felkoder där, men dom har gjort andra jobb på mina tidigare BMW bilar som jag har varit nöjd med. Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Tack för snabbt svar. Ska ringa dit imorgon | |
|
Jag anlitar alltid Atracco (fd Folksam Auto), som för övrigt gör massor med jobb för Autopartner i Växjö. Tycker de är billiga och sanslöst bra att ha och göra med! Däremot har de aldrig läst av några felkoder, så jag vet inte om de fixar just det - men ring och kolla. //Jimmy |
|
| Jag rekommenderar Autopartner i Växjö, otroligt trevliga att ha med att göra. Kompetenta och tillmötesgående också. | |
|
BeTe är otroligt bra att ha att göra med och jag har inget att klaga över där. Snarare tvärtom, har t.o.m. fått låna specialverktyg och kolla deras sprängskisser! Har själv läst av felkoder på BeTe vid tre-fyra tillfällen och har inget att klaga på. Har inte ens behövt betala alla gånger. Har aldrig lämnat mina bilar på service/reperation hos Autopartner, men väl köpt en hel del reservdelar. Kan inte uttala mig om deras arbete således, men mycket trevliga och tillmötesgående över disk. ------ BMW CS #04839 |
|
|
Be-Te är super,men de kan inte läsa E60/E61.Du får åka till Autopartner i Växjö. De har allt en behörig BMW-verkstad ska ha. Mvh Jonas B. p.s de är supersnabba på att ta hem delar från tyskland om man har brådis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.