|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en Z3 2,8 97:a helt underbar och rolig bil. Är nöjd med allt förutom att den låter lite för mycket. Sitter en Supersprint slutljuddämpare på. Finns det någon här på forumet som skulle kunna tänka sig att byta denna mot ett som är orginal? | |
|
Tjena Johan! Beror väl kanske lite på vars du bor osv. Har för mig att man måste kapa av orginal-systemet för att montera slutdämpare, så i så fall måste du fixa en skarv för att kunna montera tillbaka orginal. Men nån annan kanske vet bättre än mig? Skulle lätt byta bort min orginaldämpare men du lär väl bo så långt ifrån mig! (örnsköldsvik) mvh/Henke |
|
| Hej, bor i Jönköping en bra bit ifrån dig. Tror att man monterar på den efter katalysatorn. Skulle du ha vägarna förbi så är det bara att höra av dig så byter jag gärna :) | |
|
Har supersprint på min och på den är det bara att byta rakt av ingen kapning nödvändig. //Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Jaså du, Vad fel man kan ha ibland! Men men, hoppas du hittar nån att byta med! mvh/Henke |
|
| Tjena! har ett orginalsystem som gått 7000mil ligger. 2st matsvarta DTM pipor insats bak. Finns för avhämtning i örebro alternativt nyköping. Lätt att montera bara två skruvar och 3 gummifästen. hör av dej om detta är intressant på un_invited84@hotmail.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.