AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
403

Alpina-fälgar till 3-serien?

Finns det sådana som passar till E36 och vilken dimension har dom i såfall? Och var kan man föresten få tag på sådana och till vilket pris? Jag tycker för övrigt att dom är de klart snyggaste fälgarna till BMW.

death is guaranteed - life is not
325Ci
klart att den finns alpina fälgar till e36 =)) men vart det ja inte... hör med jarl bilservice i hbg... lycka till!! mvh Daniel

Om jag inte missminner mig helt så har jag sett Alpinafälgar på Molway ABs hemsida(www.molway.com).

/Erik
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Har haft kontakt med en kille som åker runt nere i tyskland, för att bl.a leta upp alpinafälgar till mig. Hoppas han hittar några!

Molway hade erbjudande:

prisex:
Vårspecial 20" x 9,0 + 10,0 med Michelin 245/40 + 275/35 x 20 paketpris 59900.-

(priserna börjar från dryga 3500 / fälg)

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Mvh
Anders S.
BM
118
BMW-Niklas
E24 635csi-87
E39 525ia touring-02
E36 323TI SLE-00
E87 118d-10
Alpina fälgar är det ingen svårighet att få tag på om man är villig att betala. Det är bara gå in till en auktoriserad bmw återförsäljare så tar dem hem grejor. Min far köpte sina alpianfälgar (nu mina :-) ) på förenade bil i malmö, detta efter att just jarls bilservice inte kunde fixa fram fälgar till överenskommet datum och inte heller nästa datum. Mitt tips besök en återförsäljare.

BMW när du hellre kör än låter dig köras
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.