|
|
|
|---|---|
|
Har en 120d M-sport (177hk original) och sen ett tag tillbaka även en dieselbox från TEkniktema(Länk. Skall enligt uppgift ge 212hk och 420 i vrid. Men vill nu ha mer! Nån som hittat nåt eller vet vad man kan göra på t ex insugs-sidan utan att det blir för kostsamt? Har letat lite men inte hittat nåt riktigt bra. Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
|
Två länkar till dig: En, hur långt man kan gå, ungefär ;-) : Länk och detta är också bra att veta: Länk |
|
|
Shit vad mycket gott att läsa... Men vad skulle mitt nästa steg vara utan att behöva härja allt för mycket? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
En skräddarsydd mappning på rullande landsväg. Då finns de några som har upp till 245hk. Och mycket vrid +500Nm. Men är du villig att ta risken, som andra länken visar är drivlinan inte gjörd för sånt vrid. Iaf om du tänker använda vridet ofta och vill göra så under lång tid. Då finns en verklig risk att du kommer behöva byta (dyra) delar lite oftare. Annan väg är att byta upp dig till en beg. 130i, inte mkt dyrare om man inte kör för många mil... Till sist, hyr en nissan Micra eller dyl. lite då och då, sen kommer du att tycka bilen går otroligt bra som den är när du byter tillbaka! Billigast i längden ;-) |
|
|
Vem skulle ni rekommendera för att göra mappningen? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.