|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken låter. Har någon köpt navi skiva, från navigationdisk.eu? Jag beställde hem BMW DVD Map Europe High 2009-2 Kostade 366kr vilket låter jävligt billigt. Jag får väl vänta o se om den kommer hem innan man åker iväg. | |
|
Den funkar säkert men du ska nog inte räknar med att det är en originalskiva. ___ //Ulf |
|
|
Skall vara intressant att höra vad du säger om det när den kommer (om) skriv gärna en rad priset är ju helt OK Även om den är bränd jag skulle få lägga ner en massa tid på att få rätt på det så jag hade med glädje betalt det bara det funkar Ha de T |
|
|
Jag förstår att de inte är en orginal skiva. Men bara de funkar så :) Hoppas att jag får den innan den 10:e juli. Bilar ner då till serbien med bilen. 230 mil i en M3a ska bli kul :) Stockholm-trelleborg 63 mil, 4.5h? |
|
|
Ja du på 4,5 timmar så kan du nog skicka körkortet i förväg till Polisen så har du ju inga problem med det Hur funkar det med försäkring på M3 an när du skall till Serbien kostar det extra eller ? Hoppas du får en trevlig resa Ha de T |
|
|
Haha förra året gjorde jag Stockholm-helsingborg på 3h o 20 min ungefär :) Det funkar faktist utan problem. Betalar helförsäkring plus, dvs kör vidare bil, djurkolitions skydd osv osv. Valde allt extra som fanns när jag försäkra bilen. 14600 om året Ska försöka köra lagligt så gott de går. Men de lätt att komma över hastighetsgränsen på 110-120, speciellt om man sitter i en M3a |
|
|
Ja jösses man behöver inte sitta i en M3 för att det skall gå för fort hade svart bälte i fortkörning i din ålder det blir bättre med åren (läs billigare)inte så många fortkörningsböter Ha de T |
|
|
Hej, bumpar den här tråden, är nyfiken på om någon som beställt på navigationdisk.eu fått sin skiva, och om den fungerar? *Murphys lag* |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Hej, Ville bara höra om du fått någon skiva, och om det funkar? mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.