|
|
|
|---|---|
| Är sugen på att skaffa en CSL ratt att sätta i M3an någon som vet vad en ratt betingar i pris hos BMW? Antar att man kan flytta över airbag multifunktions prylar paddlar mm från den gamla ratten samma sak antar jag med plast panelerna i ratten. Men som sagt någon som vet vad en ratt betingar i pris?? | |
| Efter en minut på google dök detta upp Länk men googla runder lite och se, så kommer du säkerligen hitta många som säljer. Ebay är även ett tips. | |
|
Fanns för nån vecka sen en på ebay.de för 275€ Utan aribag, men alcantaran i mycket bra skick. Man skulle tycka original ratten skulle kunnas klä om till Alcantara? |
|
| Har kollat runt lite på olika sidor på nätet och ny ratt hamnar på runt 10000kr skulle jag tro iom att det är SMG kan få en ny till en manuell för runt 3000kr. Förstår inte hur man kan motivera den pris ökningen. | |
| Den jag såg på ebay.de var "SMG passande" Den var där dessutom i två omloppar, så inte var det alltför många som ville ha den till det priset. | |
jalle |
Finns flera firmor i Usa som klär om original rattar i Alcantara. Vet dock inte vad det kostar. Tänk på att kolla att det är en M-ratt o inte den tunnare vanliga om ni köper på e-bay. Har sett massa mysko Bmw rattar i alcantara. Tom E30 318 fyrekrad! Bmw cs #2957 |
|
Länk Handlat en hel del av honom, riktigt trevlig och snabb mailkontakt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.