|
|
|
|---|---|
|
Jag fick ett mail att bankörningen på sturupraceway den 8juni har blivit inställd pga för dåligt intresse. Var finns alla gasglade i södra sverige någonstanns? MVH Pelle cs4605 | |
| här finns gasglad! men sturup... e det inte lite väl kort bana...? körde halkkörningen där för en massa år sen och då upplevde jag den som väldigt kort... | |
|
Jo den är bara 1100 meter, men ändå bättre än att ragga i stan. MVH Pelle cs4605 |
|
|
Tyvärr så fick vi ställa in. En kombination av att de höjt hyran och att intresset har varit för dåligt gjorde att vi ställde in. Vi har inte den ekonomiska möjlligheten att chansa på att vi får täckning för de 7.500:- + moms som det kostar att hyra banan under eftermiddagen. Eventuell förlust får vi täcka ur egen ficka... Som det ser ut nu så blir det dock en träff på Lördag här nere i Syd. Mer info kommer sent ikväll eller imorgon under dagen. Frågor kan mailas till mig på johan.larsson@bmwcs.com Detta är den första aktivitet som jag har ställt in under de tre år jag har arrangerat här nere, det är inte roligt det kan jag lova. |
|
|
JAg hoppas vi kan lösa det på något vis ändå!! NI som inte varit där på ett tag skall tänka på att banan har HELT ny beläggning och är breddad hela vägen. Dessutom har den blivit en "lång" raka inna depåkurvan utan den rätt ruskiga knixen som fanns där förut. Det är verkligen stor skillnad mot hur det såg ut förra året. "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
Ibland så går det undan! Vi har en medlem som har tagit över våran bokning och det kommer att bli körning ändå. Körningen är alltså inte i BMW CS regi. Anmälan sker till daniel@olivetticenter.nu och är BINDANDE. Betalning sker på plats och kostnaden är 300:-. För att deltaga så skall ni vara anmälda innan! 12.30 så är det anmälan och betalning på plats, 13.00 stänger vi grindarna. Ett stort tack till Daniel och Olivetticenter för att de ordnar det här. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.