AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.197

Gds hall nära Båstad

Hej
Som rubriken lyder, känner någon till en gds-hall nära Båstad. Vet att det finns i Helsingborg, men finns det någon närmare?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Finns i Halmstad,det borde ju vara närmare än Helsingborg?
Det är lite hugget som stucket tror jag. Kanske lite närmare. Tack för tipset. Vart i Halmstad finns detta ställe?
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Vad är det du behöver fixa?

min bil: Länk
Jag har haft läckande servoslangar och behöver ta bort underedsskyddet för att kunna tvätta rent. Är bara här nere på semester och hann inte göra det innan jag åkte hit.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är ju OKQ8 som har av det jag vet, och sen finns på "Frennarpsvägen" samt efter en söknings så verkar det även finns på "Laholmsvägen".

Måste ju vara närmare till Halmstad än Helsingborg.

Haas: Det är närmare. Men jag bor i Torekov och beroende på hur mycket folk som är ute i Båstad kan det ta hur lång tid som helst att ta sig igenom där. En tom vinterdag kör jag från motorvägen till Torekov på ca 20min, en sommardag kan det ta 1timme om man har otur. Då går det fortare att ta sig till Helsingborg.

Men det lutar ändå åt Halmstad, får bara undvika värsta tiden på dagen.

Tack för tipsen
//
300
///535power
320d EDE -11
tjena red_wings05 du säger att en servo slang läcker olja då tycker jag du byter packningarna och oljan med för det kostar ju inte många kronor
Dock kan det vara pilligt att komma år eftersom att du har V8

Och för din del som bor i torekov så är det hel klart enklast att åka till HBG kanske att ängelholm har GDS också själv så lägger jag mej under bilen på ute på gården bara det funkar ju de med
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Red-Wings 05: Ring Magnus på hemeslövs bilservice och pröjsa honom för att få låna lyften, hälsa från mig. Magnus har 0431-74903..

min bil: Länk
///535power: Slangarna är bytta, men mekanikern hade problem med vattnet så han kunde inte tvätta rent och jag hade inte tid att vänta innan jag skulle ner hit. Jag har kollat i Ängelholm och hittade inget ställe där.

BMW-Båstad: Tack för tipset, skall slå honom en signal imorgon eftermiddag. Skall jag hälsa från BMW-Båstad eller har du nått namn?:)
//
300
///535power
320d EDE -11
det finns ju GDS på preem i laholm också såg jag idag när jag åkte förbi
Nu har jag varit på Preem i Laholm och OKQ8 i Halmstad.
OKQ8 på Laholmsvägen har ingen GDS-hall trots att det står det när man söker på deras hemsida. De andra två hade GDS-hall men ingen av dem hade lift, vilket jag var ute efter. Jag trodde alla GDS-hallar hade det.

BMW-Båstad: Får prova ringa Magnus på måndag för han var ledig idag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.