|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Lappen 525: Sitter du och mailar när du ska köpa bil ? Hade jag varit dig hade jag ringt, mycket lättare att få uppfattning om personen, sedan ger det ett mycket mer seriöst intryck. Jag hade inte heller köpt den bilen, som någon skrev ovan är det en -02:a då den är registrerad efter 20010901 = 2002 Mvh Carl |
|
|
Bull att det ger ett mer seriöst intryck att ringa. Annonserar man på internet då får man acceptera mail. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Naturligtvis så mailar man till att börja med...vad är det som är så konstigt med det??? Man kan utläsa mycket hur en person är från hur dom skriver och uttrycker sig i skrift. Sen kvittar det väl om jag ger ett seriöst intryck...det är väl säljaren som ska vara seriös. Och i det här fallet fick jag reda på att det var en riktig fåntratt som man ska passa sig för. |
|
|
Alla sätt är väl bra...förutom dom dåliga. Själv ringer jag helst men det är ju en smaksak. Snabba affärer/klipp gör man väl lättast över telefonen men det är väl klart man kan mejla...annars hade inte mejlfunktionen funnits :) Frasse |
|
|
Jag har sålt ett 10-tal bilar på blocket, 9/10 så ar jag sålt till någon som har ringt först på en annons, på sin höjd har dom mailat ang regnr inget mer. A: jag skrev inte att det inte gick att maila, men att det är mer seriöst att ringa, varje fall nr man är säljare. /C |
|
|
Slippy...jag förstår vad du menar och håller med dig fullkomligt. Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.