|
|
|
|---|---|
|
Finns det sådana som passar till E36 och vilken dimension har dom i såfall? Och var kan man föresten få tag på sådana och till vilket pris? Jag tycker för övrigt att dom är de klart snyggaste fälgarna till BMW. death is guaranteed - life is not | |
|
Satt på alla alpina modeller, min polare har ett par på sin BI 3.0 :-) vet ej var man kan få tag i ett par, men kolla annonserna /Nicke |
|
Donk |
kolla på den här sidan: Länk Där har de mycket bmw fälgar till bra priser, Alpina fälgarna var dock de dyraste. Mellan ca 3300:- för 16" till 10000:- för 20"... Håller med om att de är grymt snygga, frågan är bara om man "får" ha dom på en icke Alpina modell :-) /Andreas |
|
Det är kopior dom har där. Enklast sättet är om du sätter ut en köpes annons, eller ring någon handlare som pysslar med alpina, tex jarl i hbg MVH Pelle cs4605 |
|
|
Tack för svaren! Jag ska dels kolla upp kopiorna på Molway.com och dels höra med Jarl Hbg. Är Jarl namnet på en person eller på ett företag, Pelle? death is guaranteed - life is not |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.