|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har frågat min ÅF i gbg efter dessa men de säger att de inte finns till E92, endast facelift E90. På bmw.se står de med som performance tillbehör till E92 dock utan artikel nr. Jag kontaktade Auto 7h i Udevalla som återkom med att de visst fanns till E92 dock sade killen att det fanns en notering om att de kanske endast passade till E92 med nya performance fronten. Finns det någon här som vet något mer?? Mvh //P | |
| Jag köpte Performance-njurar till min icke-facelift för någon vecka sedan. Det skall nog finnas till din med. Vissa har svårt att söka i programmet har jag märkt. | |
| Hm, det som jag är orolig för är att köpa dessa bara för att upptäcka att jag måste ha performance spoilern också.. Har du installerat dina än? | |
|
Du behöver inte ha Performance-spoilern för att kunna ha Performance-njurarna. |
|
|
Ja, jag installerade dom samma dag. Mycket enkelt ingrepp och när man fick in snitzen gick det på räls. Har man allt för korta och knubbiga fingrar kan det dock bli lite tuffare. Kolla var clipsen sitter på de nya sen är det bara att stoppa in handen igenom och trycka på mitten av clipset så släpper det. Bara att ta ett i taget. |
|
| Det kommer att funka skitbra, Micke är staaabil :) | |
|
På e92 är de inte lika lätt att byta. Finns 2 skruvar ovan på varje ta bort dessa så kommer du åt clipsen mycket lättare och bytet tar ca 10-15 min. Jag köpte mattsvarta till min E92 men ej original. |
|
|
Hmm...de ska allt passa men då det fanns vissa noteringar om detta med performance fronten så kändes det säkrare att nämna det för dig så vet du i alla fall från början, ärlighet varar längst :-) Dock har jag ju lovat att du får komma med dem igen om du skulle råka ut för problem ;-) //Micke |
|
|
Tack Micke! =) Men jag har även övervägt att köpa performance spoilern, tror du coupen snyggare eller fulare med svarta njurar och nya spoilern? |
|
|
Jag vet faktiskt inte...jag måste säga att din bil är grymt snygg med m-paketet och den svarta lacken så att njurarna kommer i alla fall passa som handsken :) Dock är ju performance delarna(läs fronten) mycket mer ovanliga så det finns ju helt klart en unik faktor att tänka på också förutom just själva designen ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.