|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en cabriolet nu när det är som varmast och priserna som högst =) Funderar eventuellt på nån avdessa: Länk Länk Länk Verkar priserna rimliga eller är det läge för att pruta järnet? Matte | |
|
320in är ju i alla fall svindyr i förhållande till 325an. M3an ser ut att ha åkt på en snyting i nosen. Stötfångaren har annan nyans än övriga karossen. Länk Länk -------------------------------- //Lövet |
|
|
Innan jag ens funderade på M3:an skulle jag kolla försäkringen. För min del går den bort direkt pgh hög premie. Om du skall använda din bil oktober till mars så tycker jag att du bör välja en med hardtop. Håller inte med om att 320 är dyr men bör ha en prutmån på ca 10 till 15 k. Den har trots allt hardtop. Hardtopen kostar ny ca 30 k. Man kan köpa begagnad men färgnyanser etc skall bli rätt vid lack osv. Är det skinn på 320:n? Vill du ha det? Vill du ha hardtop och kan tänka dig tygklädsel så skulle jag kolla 320:n och försöka pruta. //E |
|
Magooza |
M3 hade jag personligen köpt. Finns några stycken runt den prisklassen på blocket som verkar helt ok. Länk Länk lycka till! |
|
Kollade priset på försäkringen på mig själv. 11 tusen om året. Tyckte det va helt ok. Sen e det ju som alla vet helt beroende på var man bor, hur gammal man är, hur länge man haft körkort mm.... Gissar på att du ska ställa av den under vintern?! Då hade jag valt M3an! |
|
|
Min 320 kostar ca 6 k i helförsäkring per år. En M3 -01 skulle gå på 25 k. Då bor jag i småstad i sörmland, har garage, över 35 år, inga tidigare skador, en fortköring (11 km 2002) har haft samma försäkringsbolag i 15 år... (kollade givetvis runt och jämförde priser). 11 k låter billigt, vilka förutsättningar gäller då? //E |
|
|
Äger själv en 320 Ci - 2004:a och betalar 4500 kronor helåret för helförsäkring. Är 36 år och bor i en mellanstor stad så en 320:s premie bör vara hanterbar. |
|
|
Klart grabben ska ha en M3:a! :) Och du behöver bara ringa ett f-bolag: Vesta. Gissar på en premie mellan 13-16k = överkomligt för en så fin bil. Lycka till |
|
|
Har du råd så M3 givetvis! :) Annars hade jag satsat på 325a, en cab blir ju mer glidare enligt mig då räcker det med en 325a. Fina bilar, Imolarött är inte dumt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.