|
|
|
|---|---|
|
Har en 530 (E61) -06, nyligen köpt begagnad. Råkade vara Navigation Professional i den. Någon som kan rekommendera detta eller ej? Skall man uppdatera mjukvaran och kartorna? Original/Bränna? Kostnad? Var? Hur gå till väga? Mvh - FMZ3 | |
|
Leta under Navi eller Gps det står väldigt mycket om just det här . Skulle tro att de har uppdaterat din bil på servicarna annars är det bara att fråga på Bmw de har koll original kartorna kostar ca 3500:- hos Bmw och ja man kan ta ner dem på nätet och även där finns många som kan . Jag har inte svartbälte i det så det får du också söka på länkar Personligen har jag 2009-01 versionen i min men är inte speciellt imponerad av den Hoppas att det löser sig Ha de T |
|
|
Jag har Navi professional i min E90, plockade hem 2009-1 från TPB från denna tråd: Länk Brände i lägsta hastighet på DualLayer märkesskiva. Funkade direkt. Tycker kvalitén på kartorna är helt OK också iallfall jämför med min Garmin Mobile jag tidigare kört med. 2009-2 kan du hitta här: Länk men den har jag inte testat. Finns även en del modifierade 2009-1 skivor med fartkameror att tanka hem, hur väl uppdaterade de är vågar jag inte svara på. |
|
|
Kan man bränna duallayer DVD med vanlig DVD-brännare? , FMZ3 |
|
| Beror på vad man menar med "vanlig" DVD-brännare, men om det inte är en väldigt antik modell så fixar den med största sannolikhet DL. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.