AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.535

530 - Navigation Professional - +/-? Uppdatera?

FM
88
FMZ3
530iA Touring -06
Har en 530 (E61) -06, nyligen köpt begagnad.

Råkade vara Navigation Professional i den. Någon som kan rekommendera detta eller ej? Skall man uppdatera mjukvaran och kartorna? Original/Bränna? Kostnad? Var? Hur gå till väga?

Mvh - FMZ3

th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Leta under Navi eller Gps det står väldigt mycket om just det här .
Skulle tro att de har uppdaterat din bil på servicarna annars är det bara att fråga på Bmw de har koll original kartorna kostar ca 3500:- hos Bmw och ja man kan ta ner dem på nätet och även där finns många som kan . Jag har inte svartbälte i det så det får du också söka på länkar
Personligen har jag 2009-01 versionen i min men är inte speciellt imponerad av den

Hoppas att det löser sig Ha de T
si
36
sittingduck
528i Touring M-Sport -13
Jag har Navi professional i min E90, plockade hem 2009-1 från TPB från denna tråd: Länk

Brände i lägsta hastighet på DualLayer märkesskiva. Funkade direkt. Tycker kvalitén på kartorna är helt OK också iallfall jämför med min Garmin Mobile jag tidigare kört med.

2009-2 kan du hitta här: Länk men den har jag inte testat. Finns även en del modifierade 2009-1 skivor med fartkameror att tanka hem, hur väl uppdaterade de är vågar jag inte svara på.
FM
88
FMZ3
530iA Touring -06
Kan man bränna duallayer DVD med vanlig DVD-brännare?

, FMZ3

Visa användare
134
DLux
MB AMG C43 -17 (S205)
MB SLK 55 AMG -09 (R171)
Beror på vad man menar med "vanlig" DVD-brännare, men om det inte är en väldigt antik modell så fixar den med största sannolikhet DL.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.