|
|
|
|---|---|
|
Har en e38 med navi men ej cd-växlare. Går det att installera en intravee även om man inte har växlaren? Har bara hittat guider där dem tagit sladdarna direkt från växlaren... // Johan | |
|
Ja, du kan installera, men du måste komplettera med sladdar mellan radiomodulen i bagaget samt intravee interfacet (20 cm kablar ungefär). Detta gäller enbart om du har en ibusradiomodul, inte den gamla Business RDS. BM24 eller BM54 fungerar (satt oftast i bilar från 1997 och framåt). /Andy |
|
| Min är av årsm 1999, antar att jag har ibusmodul då? | |
|
Är det förresten någon som har beställt något från toysinyourcar som verkar vara dem som säljer intravee? Någon som vet om företaget är att lita på? // Johan |
|
|
1999 så har du säkert en BM24 TMC radiomodul och därmed ibus. Vad gäller leverans så är toysinyourcar att lita på (i de fall som vänner köpt delar av dem), dock är det ett litet större frågetecken kring teknisk kompetens.... /Andy |
|
|
Nu har jag iaf beställt en intravee med ipod adapter. Har minsta stereon i bilen som använder radiodelen som stärkare hoppa man med lite enkla medel kan få lite roligare ljud. Vet någon vad det sitter för elementstorlek orginal i dörrarna? // Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.