AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.635

Ska jag byta ?

Sida 2 av 2
Det var inte seriöst menad att den är trimmad, bara att det råkar va en riktig bra ex.
Mkt medveten om högre effekt hos VAG turbomotorer, både bensin och diesel... även BMW har "problemet" på _35i ;-)

Som sagt från början, tror att de är bra, snabba bilar... men ej pga av siffrorna endast ;-)
Martin E
Warun ihre autosäthen nicht anpassningsbaren für meine rumpe

Jag ska skicka ett brev till BadermeinhofWerken i München

Varför är era säten inte anpassade för min rumpa.

Hiffe bitte

Ps ni får häckla mig för min dåliga tyska, jag kommer skylle på min duske lärare Marianne Lenz
viobebe
Inte bara själva bilarna som skall jämföras, vad kostar 130i jmf med en Golf GTI? jämför 130i med kommande R20 istället som snart dyker upp!

Du får ingen ny vass BMW för 259.900:-
eF
900
eFx
520d Touring -09
Martin E - Hojta till om du ska sälja.. ute efter en 120d med m-sport.

/eFx
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Jag håller med om att sportstolarna är lite trånga om man inte är så väldigt smal utan lite välbyggd (läs några kilo för mycket).

Jag hade en 116i med standardstolar innan och jag trivdes aldrig riktigt bra i dem. Mycket på grund av att man inte kunde tilta stolen bakåt och lårstöd saknades.

Vill du ha riktigt bra stolar får du titta på 5-serien och komfortstolarna. Håller med tidigare inlägg om att Saab har riktigt bra sportstolar till den gamla 9-5:an som snart går ur tiden.
Martin E
Kan informera att min röv eller stolarna har deformerat sig och upplever att jag sitter bättre.

Provade en 5 serie 530D med sportpaket, den gav mig inte det "habegär" jag trodde.

Behåller min lilla trevliga Etta som för mig visat sig vara det rätta.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.