|
|
|
|---|---|
| Tjenare är det nån som vet nått om den Röda M3 E46an för 160k, här på autopower? kom in för nån dag sen tycker nästan att det verkar vara för bra pris för att allt ska vara okej. | |
| Jag har ingen info om den men i mitt tycke har den ju gått långt. 17500 mil för en M3 tycker då jag är ganska mycket. | |
| O andra sidan så kanske den HAR GÅTT 17500Mil jämfört med dom andra som alltid står på 9000mil. | |
|
Hej, jag tycker priset verkar ganska ok, han går säkert ner en tia till oxå, M3:orna är ganska svåra att sätta pris på... tex såldes en sv-såld 01, 6700 mil här för ett tag sen för 188000, dock hade den ju varit lite smälld i fronten o sen hade den porr-rött skinn med träinredning.......bara det gjorde ju att den bilen var xtra billig..... Sen har vi ju rosten, jag hade själv en 01-a som det började krypa rost i både i underkant dörrar och koffert, det kostar ju en slant o åtgärda... Så summan av kardemumman är att skicket o utrustningen på varje enskild bil är helt avgörande för priset.... Mvh Peter |
|
|
17500 varmkörda landsvägsmil, med varsam ägare skrämmer iaf inte mig. Synd jag inte har pengarna då hade jag åkt och kollat den. Hellre en långmilare som ser bra ut än en lågmilare som ser hemsk ut.. |
|
|
Givetvis behöver det ju inte betyda att bilen är slut bara för att den har gått 17500 mil, var inte så jag menade. Tänkte mer att det kan vara en anledning till det relativt låga priset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.