AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.568

Bra iPhone-hållare i bilen, exempelvis E61?

ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Hej,

Söker efter en bra hållare till iPhone som man enkelt kan använda i bilen och kunna koppla FM-sändaren till cigg-uttaget på något vänster (så den laddas samtidigt).

Än så länge har jag inte sett någon som fäster enkelt på en bra plats och som gör att man enkelt kan se vad som visas på displayen på telefonen.

Någon som har bra tips på hållare som fungerar för er och där sladden inte är i vägen?

/Hammar
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Den här kör jag, riktigt bra;

Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Denna är ju riktigt grym Länk
Har dock inte provat den själv men det ser riktigt bra ut.
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Har beställt en hållare för en vecka sedan, som jag får denna vecka, hoppas på att jag inte kommer att bli besviken. :)

Lovar att återkomma och berätta vad det blev och om den passar bra i bilen.
Jag gör lite av en chansning, i brist på andra alternativ.

C.Ek, hur sitter den i bilen, har du några bilder på hur det ser ut?

Grandy, den du tipsar om verkar grymt bra. Bästa sättet att använda askfatet tycker jag.
Vad jag kan läsa mig till ska man också kunna fortsätta använda kontrollerna på iPhone så man borde väl även kunna ha GPS/Fartkamera-varnare påslagen samtidigt.

Undrar om det är någon här på forumet som har testat den och kan bekräfta?

/Hammar
De
87
Deko
BMW 330i - 07
Grandy den var riktigt nice.. är det någon här på forumet som skaffat sig en sådan ??
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Länk

Så sitter den i min E39, enkelt och bra ljud med FM-sändaren och ingen sladd som behövs att dras. Den är är vridbar åt alla håll och kanter så när jag kör min Navigonapp är det bara att vrida den till liggande läge. Den är lättåtkomlig där den sitter i min bil då jag oftar vilar handen på växelspaken och lätt kan sköta musiken och navigationen på den.
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Hammar!

Hur gick det? Är du nöjd med hållaren. Har själv en e61 och letar bra hållare till min 3GS. funtar på den här: Länk

Mvh LLoydan
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Priserna för TomToms hållare har väl inte släppts i sverige. men det ser helt klart smuttigt ut. MSN, 2009-08-24 09:14:50:
Länk
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Får den på onsdag har de lovat mig, de är inte direkt snabba på att leverera.
Så än så länge vet jag inte hur den är. :-/

Återkommer så snart jag har den på plats i vindrutan.

/Hammar
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Hej,

Fick min hållare igår.
Måste säga att den fungerar riktigt bra, även om jag bara har använt den en dag.
Har kopplat en FM-sändare till uttaget på iPhone och sedan placerat den i hållaren, fungerar bra.
Länk

Allt beror på vad man själv tycker och tänker naturligtvis, en del skriver att de tycker att den skakar för mycket under bilfärd men jag anser inte det är störande alls.
Satte den strax nedanför mitt-backspegeln till vänster, där var den inte i vägen för min del (beror på vilken inställning man har på stolen trorligtvis).

Nåjå, jag är nöjd, men som sagt, har bara använt den en dag. :)

/Hammar
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
OK, låter ju iofs fint, man jag tror jag beställer den jag länkar till ovan från mailshop. Återkommer med mer info när jag fått den.
Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Jag har en sån som Grandy länkade till Länk
Göms under locket i askoppen, har inte monterat den änu pga jag har ingen iPhone eller ipod.

Visa användare
82
x3mkungen
540 IA -94
525D -08 E61
Porsche 911 -86
@Preben. Köpte du den här i sverige ?
Vilken anslutning valde du ? USP BMW Orginal Dension eller ngt annat?

Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Jag fick med den till bilen när jag köppte bilen, kommer inte ihåg riktigt men har för mig att man kopplar in den i bilens Orginal Dension eller något liknande. Den ligger i garaget men kan kolla upp det lite nogrannare.
Jag kollade upp i lite papper och den är köpt från Länk och så här ser den ut monterad Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.