|
|
|
|---|---|
Magooza |
Hej! Jag äger en Bmw 540, och är ute efter en M5. Fick ett mail igår med en som ev. var intresserad utav ett byte, och då uppstod självklart frågan hur mycket jag ska lägga imellan. Någon som har en åsikt om en rimlig summa? Min bil: Länk M5:an : Länk Tacksam för svar! /Fredrik |
|
Hej Hmmm...inte det lättaste va? Vad begär han för sin M5? Skulle tro att den ligger runt 130-150000 vid försäljning... Din 540 är väl värd 75-90000...så räkna själv...:) Lycka till Frasse |
|
Magooza |
Jag har kollat runt lite, men inte sett att han har någon annons ute på den bilen. Frågade han igår vad han vill ha imellan, men ej fått svar än, får invänta o se vad han vill ha. tar gärna imot mer synpunkter o åsikter :) |
|
M5:an är min och jag har inte den ute på någon annons. Skulle jag annonsera så blir det ett annons pris runt 155-160 tusen,lite beroende vad som ska ingå i affären. Jag har egentligen inte tänkt göra mig av med min pärla, iså fall blir det byte till en 540 eller E46 m3 cab......... Nu blir det midsommar firande. Glad midsommar på er alla! |
|
Magooza |
mailade dig precis med ett bud, hör av dig :) glad midsommar på er alla. /Fredrik |
Magooza |
Eller så hör du inte av dig... funkar ju det oxå. |
| Jag är nu precis hemkommen efter midsommarfirandet och svarar på ditt bud. | |
|
Magooza En liten notis bara, om din bil är en -01 Så har den 440nm i vrid. |
|
|
Tycker båda bilarna är fina. 540 M-pkt -01 växer inte på träd precis. Är det intressant att lägga mer än 30.000 kr imellan? BMW CS #1812 |
|
Magooza |
Martin_M , jo jag vet, kom på det efter jag skrivit, men ej orkat o ändra :> Tack ialf. Philip. Jag la ett bud på 30.000 och sen på 40.000 men det blev inget. Så om det är någon som har en BMW M5 00-02 med max 15000mil o så hör av er ;) Jag får väl hoppas att jag får sålt min bil så att man kan välja lite själv. tacksam för alla svar. |
|
Hej! Jag är lessen att jag tackade nej till ditt bud men jag tycker att det skiljer för mkt mellan en 540 och en M5:a för att det ska kännas bra! ,så jag har bestämt mig för att om jag ska göra mej av med min pärla så byter jag (lägger pengar emellan så klart) mot en E46 M3 helst en cab. Ska nog prova att annonsera i framtiden också! Blir du av med din 540 så är du mer än välkommen att höra av dig om finner intresse i min bil. |
|
Magooza |
740 power Självklart är jag intresserad utav din bil, tycker verkligen att den ser välvårdad och fin ut, + att den har det som jag är ute efter :) Det är ju alltid svårt att byta bil, måste ju kännas rätt för bägge parter. Hade nog kunnat lägga 45-48k imellan, men man kan ju inte gå ut högt direkt, tänk om du hade nappat på mitt bud på 30k ;) Du får lycka till med sökandet efter en M3 cab, och givetvis hör jag av mig den dagen jag får min bil såld, om jag inte hittar något annat trevligt :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.