|
|
|
|---|---|
|
Jo, såhär är det: Det lutar åt att jag ska ta hem en bil igen, MEN, vill ta hem en Alfa 147 (eller 156 -04+), med 1,9 JTD 16V. Kan jag regga den bekymmersfritt? Jag tror inte att den puffran såldes i Sverige. Det ska väl gå att regga in den i.a.f.? 118D är också i fokus... Men jag har en trevlig spekulant på 523:an, och 525:an ska jag behålla. Vill dock köpa en trevlig pendlarbil till sambon. Alfan är ett rent intresse, sen hurvida kvalitén är jämfört med BMW, vet vi alla... Så till frågan igen: går det att regga en ej såld motor i Sverige? Tack för seriösa svar! Mvh: Zoltan | |
|
Ja, inga som helst problem, du kan regga en Lancia Thesis om du vill:) EU godkända helt utan problem, US och Japan modeller lite mer jobb om dom inte varit reggade i annat EU-land, typ Suzuki Cappuccino, Nissan S-Cargo etc. Stephan |
|
|
Stephan735i, Lancia Thesis....vilken placering har den på 10 i topp av de fulaste bilar som tillverkats...:) |
|
|
Tackar! Misstänkte att EU-gk. äar inga problem. Såld 523:an idag, så nu börjar det roliga igen: Jaga rätt på en trevlig pendlarbil till sambon. Man verkar kunna få en rätt ny 147:a för strax över 100 lappen. 1,9 JTD 16V lär det bli. Men, av gammal vana, kommer jag att jämföra den med ca. 1,5år äldre 1-serie, se om BMW är värd priset... Men Alfan är ruskigt snygg bil också, även invändigt. Efter ca. 13 års BMW ägande, dags att prova nåt annat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.