|
|
|
|---|---|
|
Är missnöjd med min relativt nyinköpta passat -96 (Konstiga kvalitetsproblem)och vill absolut byta till bmw 520 touring, (men inte min fru) undrar nu om någon har stora erfarenheter av denna bil..jag har läst beg tips och så och vill inte ha m20 motorn , men inte heller en för törstig modell heller, är det så att den nyare motorn drar mer bensin och eller är mer känslig för miltal (finns det ingen 2 litersmodell utan vanos efter -91?)och så vidare? måste man ha fett sparkonto? passat-##%??,.. kostar också en del och jag vet att bmw också är dyra, men det finns ju flera på skroten,vad drar en 520i i praktiken??finns de utan AC? snart ringer jag till försäkringsbolaget och kollar försäkringskostnader. renoverade precis passat bakvagnen för 4400.. och nu börjar dörren glappa igen och låset krånglar och framskivorna är dåliga - hjälp!! ' mvh anders - snart desperat.. | |
|
Jag köpte nyligen en E36 320iT -99 som bruksbil. Pyntade 30.000kr för en Sv-såld på 16.000mil (okej pris?). Servad på BMW fram till 2007 (servicebok), helskinn, lite rostig dock (som jag ska fixa). Tycker den funkar bra som extrabil, känns inte som den är fallfärdig direkt. Drar gott och väl under litern. 0.8-0.9 blandad körning kanske. Själv testade jag E39 520i men tyckte de kändes onödigt stora, fast det är en smaksak förstås. Så för att svara på din fråga, hur mycket vill du lägga i inköp på bilen och vad ska du ha den till? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.