AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
914

Håll ögonen öppna efter E60/E61 M-fälgar!

Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
En vän till familjen fick se sin bil stå på skivorna när han skulle till jobbet häromdagen i Malmö. Var M-paketsfälgarna till E60/E61 med helt nya Michelin PS2 på. Så håll ögonen öppna efter dem!
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Trist, hoppas de kommer tillrätta.

Många trådar handlar om stölder, bädrägerier, diverse varningar och liknande. Är det inte dags för ett eget underforum som heter just "stölder, bedrägerier och varningar".

Njuter när alla mätarskruvade bilar avslöjas, när bedragare varnas för och där stölder genom info kan hjälpa till att klaras upp.

Skulle underlätta att ha all sådan info samlad, och tyvärr går ju ingen säker idag, så den skulle kunna hjälpa alla.

Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Är det dem som heter style135, de är ju inte direkt ovanliga! Men jag jobbar mycket "bilburet" i stan och har ögonen med mig. Är mycket i de områdena där det finns mycket BMW!!?? Ser jag nåt får du PM direkt, hur du sen väljer att använda den infon ( om det finns nån ) är upp till dig, men jag tvivlar på att det går att lösa på juridisk väg om dessa fälgarna inte har bra specifika kännetecken.

Strunt samma jag skall kolla läget, hatar tjuvar!
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Ahab: Yes det stämmer att det är style135. Tack för att då håller utkik.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.