|
|
|
|---|---|
|
Efter stolt ägare av min 530d i hela 2 månader så är det nu då dags att renovera.. Skruvat loss luftbälgen höger bak efter den ypperliga mekartipset.. Var hittar man en ny förutom på BMW som jag har en bit till? Hittar ingen på varken mekonomen eller autoexperten? Söker jag fel.. Vore väldigt tacksam för snabb hjälp då den ska med mig till Gotland imorgon... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du lär inte hitta nånannastans än på BMW ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Är det så illa? Då är det väl inte lagervara heller. Hade hoppats du hade en i bakfickan Hasso:) Men tack för svaret.. // Frågande och svarande, så bör det vara i ett forum// ---BMW 530d -02--- |
|
|
Vet inte hur mycket billigare Schmiedmann är man troligen blir det både billigare och enklare att beställa därifrån om du hade en bit att åka till BMV försäljaren. Just dessa är BMW orginal (alltså lika "orginal" som om du köper den på BMW) Länk |
|
|
1947:- på Autogruppen. 2020 med frakt och krångligare, men tack för tipset.. Här är rätt länk by the way:) Länk // Frågande och svarande, så bör det vara i ett forum// ---BMW 530d -02--- |
|
|
Fanken, jag testar vulka skiten. Hur mkt tryck leverar kompressorn som max så man kan provtrycka sen:) // Frågande och svarande, så bör det vara i ett forum// ---BMW 530d -02--- |
|
|
Är nog bara å bita i det sura äpplet......tror inte det är nån höjdare å snik laga. Bytte båda mina för en månad sen :) men då är det ju gjort! Mvh Robban oo=00=oo |
|
|
Det är sant men den var inte så risig det var mest ett hål o inget annat. O sen gillar jag snik då jag hellre lägger pengar på annat:) Funkar hittills bra, och ska jag vara ärlig så hade jag inte tid att vänta tills BMW fick hem ngn.. Behöver min bil.. |
|
|
Sådär nu fick man hem den nya.. Har jag en i reserv med:) // Frågande och svarande, så bör det vara i ett forum// ---BMW 530d -02--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.