|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett Car Brite's Guide för Professionell Bilrekonditionering? /RS2 Länk | |
|
Tyckte inte den sidan sa så mkt förutom vilka medel man "bör" använda. Alltså mest reklam för vissa medel verkar det som. Stog juh inga direkta tips o trix som man inte redan visste. cruZZe |
|
|
Angående proffesionell Rekonditioneringsguide så tror jag att det var Asken (som ju är gammal rekonditionerare) som dkrev en alldeles väldigt noggran beskrivning om hur man rekondar sin bil i en annan tråd dock hittar jag den inte nu. Någon som vet vilken tråd jag menar? mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
| cruZZe, vet inte om du klickade på "pilarna" under men jag hittade en del bra tips i alla fall, men visst är det en försäljnings-guide till vilka av deras prudukter som bör användas till olika saker. /RS2 | |
|
RS2: som du säger så är det en försäljningsanpassad guide. Rekond och dess behov av varje moment lär man sg under tvättandets gång. För var gång blir man nogrannare tills dess att man inser att lägga 30 minuter på att tvätta inne i hjulhusen med petroleumavfettning och diskborste är overkill:)) berg: JAg har skrivit ett par längre inlägg om tvätt, tror att den rekondguiden du syftar på är väl den som kom upp under här. Den tycker jag i sin tur vara en rejäl liknelse vid stackens tips? Mvh Asken Vars front är synlig kyrkogård åt 200+ småkryp i platt form |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.