|
|
|
|---|---|
|
Hej. Mitt första inlägg här.Men har följt intressanta diskussioner här en längre tid. Jo,jag har en hypotetisk fråga.Eller hypotetisk? Tjaa.. Hursomhaver. Kan man hitta ett fräscht exemplar av en 525 alt 528 årsmodell från 95 som inte är sönderskruvad,upphottad,racingkörd för nånstans runt 20k? Jag tänker mig då en bensinare med manuell låda. Lull lull o sånt är oväsentligt,utan bara den är i fint skick utan en massa repjobb och liknande. Import eller svensksålt spelar mindre roll. Vad tror ni erfarna bmw-ägare? Tar tacksamt emot alla synpunkter. | |
|
Om du syftar på E39 så blir det väldigt svårt, för att inte säga omöjligt. Möjligen att du hittar en långmilad 96:a med skavanker. Ta ett gott råd, ska du handla E39 så se till att exemplaret du köper har full servicehistorik och massa slitdelar bytta. Jag tänker främst på kylsystem, bromsar, dämpare, hjulupphängningar, remdrift. Att köpa en E39 som står inför en massa reparationer är varken kul för plånbok eller hälsa... :) |
|
|
Kanske menar du 525 E34? i så fall är det nog fullt möjligt. 528 kom först -96 och då som E39. /Johan |
|
|
Ok.Tackar för input. För att förtydliga så menade jag bil FRÅN 1995. Var otydlig där såg jag nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.