|
|
|
|---|---|
|
BMW CS bjuder in sina medlemmar till fikaträff i Gottskär 8/7. På programmet står däckssparkande, kika på alla fina bilar samt äta glass och hallontårta för alla semesterfirare. Samling i hamnen 18:00. Välkomna - Styrelsen i West BMW CS #1812 | |
| Aj,aj,aj. Ännu en West-träff man missar. Lovar att tänka på är när jag äter min glass i Thailand. | |
|
Jag missar den också tyvärr. Jag är på Cypern 6/7. Dock vill jag ändå marknadsföra träffen så att så många som möjligt kommer. BMW CS #1812 |
|
| Är ju ett par veckor bort, tills dess kanske man fått ordning på bilen. :) | |
|
Helt omöjligt e det ju inte...betalade just in medlemsavgiften till BMW CS och väntar med spänning på min "startpaket" :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Grattis Magnus! Hoppas du blir en nöjd medlem. BMW CS #1812 |
|
|
Verkar inte vara så stort intresse.. Är det någon som kommer eller? Jag kommer garanterat att vara där i alla fall =) Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Jag hoppas kunna dyka upp. Eftersom jag inte firar semester förrän vecka 31 så hänger det på att jag kommer ifrån jobbet i tid. Ska se om jag kan dra med sambon också. :) Mvh Wiberg |
|
|
Det brukar komma folk från BMW CS som inte "föranmäler" sig i trådarna. Jag hade gärna medverkat men jag är som sagt på resande fot :-( Hoppas på fina foton här i tråden. BMW CS #1812 |
|
|
Har tyvärr fått förhinder, så jag missar denna träff. :( Hoppas kunna dyka upp på en BK-träff inom nära framtid istället. Mvh Wiberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.