|
|
|
|---|---|
|
Ska åka kolla på en 330 00 sedan på onsdag. Säljaren begär 108.000 för den. Det som gör mig lite misstänksam är att den bara gårr 6300 mil. Och tittar man på andra 330 med de mil talen går de på en massa mer pengar. Bilen är svensk såld. Har begärt ett m-test så de går ju ej att dölja något. Men ändå 108 för de miltalen? | |
|
Han har kanske varit och skulle byta in den och har fått ett skam bud på den kanske 100 så de 8 räknar han kanske som en vinst det finns så många olika sätt att räkna på det (alla är inte bra eller smarta ) det är nog bara att tacka och ta emot Länk! Denna är väl i samma prisklass med tanke på att den står hos en handlare och är 4 wd |
|
|
hej Tyvärr är det ju så att våra fina 330-bilar på senaste året tappat väldigt mycket i värde! Men, men, jag skulle nog misstänka att det i detta fall är 10000 mil mer på mätaren.Då verkar ju priset mer rätt.Kan vara värt att kolla detta noga. Mvh Håkan |
|
|
Han besiktings papper på bilen. Först bilfirma. sen äldre herre sen en imellan honom. 4 st ägare |
|
| Ring tidigare ägare och fråga och granska besiktningsprotokollen. Ring även verkstäderna som har servat bilen och kontrollera miltalen med dem. Det går aldrig att vara 100 % säker. | |
|
Låter ungefär som marknadspris på en -00 sedan? Tycker de står sig rätt bra för att vara 10 år gamla jag. |
|
|
Jag skulle personligen inte ge 100.000 kr för en 330i -00 E46. Att den skulle vara för billig tror jag inte på. Det finns nog ytterliggare prutmån vid seriöst intresse. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.