|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder! Började med att beställa ett drag från deras hemsida, jag ska draget själv, så jag betala in förskottsavgiften som det står på hemsidan. Mailade de direkt och fick svar inom 24 timmar att draget var beställt! ca 5-10 arbetsdagar tar det fick jag besked om. inget hade hänt efter 3 veckor så jag mailade honom och fick svar någon dag senare, fick besked om att han va iväg men att han trodde att den va skickad och låg och väntade hos bussgods, men han skulle kolla upp det följande dag. Det gick nu en vecka till och jag ringde och ringde under en hel vecka, Inget svar varken på mail eller tele, telefonen har varit avstängd hela tiden.. Skrev ett långt mail och sade i samband med detta upp min beställning och ville ha mina pengar tillbaka, skrev konto nr och allt i mailet till honom! Fick svar tillbaka att han måste ha glömt att lägga ordern (som tidigare var beställd redan samt skickad?) fick pengarna tillbaka efter 1 vecka till och allt va löst, men jag står utan dragkrok som jag hade behövt! Ringde Lars persson som finns på blocket, han verkade schysst och allt, jag behövde inte betala i förskott eller liknande utan han fixade allt och jag hade dragkroken dagen efter! När jag fick den satte jag in pengar till hans konto. Smidigt och snabb leverans! Kan rekommendera Lars persson varmt!! håll utkik på blocket, för han har nog ingen hemsida! | |
|
Även jag rekommenderar Lars Persson. Han fick även montera min. Snabbt, smidigt, inga konstigheter och framför allt, betalt efter utfört arbete/leverans. Kvitto på allt dessutom. |
|
|
Har också anlitat Lars med gott resultat. Känner till mer än en handfull som anlitat honom och har inte hört att någon haft något att klaga på. ___ //Ulf |
|
Njuren |
Har ngn möjligen Lars Perssons hemsideadress? "the things you own end up owning you" |
|
eller någon annan form av kontaktinfo? Lite för vanligt namn för att googla på (tror jag) Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Sök BMW dragkrok på blocket. Han har nog ingen hemsida mig vetligen ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Enligt hans hemsida så ska denna adress komma att tas i bruk: www.dragkulan.se There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hej! Jag tycker Lars e kanon. Han monterade på min bil. Funkade perfekt. /Pw |
|
|
Hej! Lars Persson här från dragkulan.se ;-) Har tyvärr ej fått någon ordning påmin hemsida ännu. Är tacksam för alla fina referenser här på Autopower från alla nöjda kunder ;-) Vill även meddela att firman ettdrag inte är jag då kunder ofta ringer mig o undrar varför jag ej svarar i tel,men jag svarar till 99% säkerhet med vissa uppehåll på lördag kvällar ;-) Kan väl meddela att jag monterat kroken på deras privata bil därav dem fick iden att börja montera!! Mvh Lars Persson dragkulan.se |
|
| Kan också rekommendera Lars Persson, fick drag monterat på min idag. Snabb och smidigt gick det och klockrent resultat. | |
|
Hej allihopa! Fick mitt drag monterat av Lars Persson i veckan och är supernöjd! Lätt att ha att göra med och draget funkar klockrent! Dessutom behövde man ju inte ens lämna hemmet!.. =D |
|
|
Har exakt samma erfarenhet av ettdrag eller numera Dragkrokexperten som denna tråd börjar med. Beställde för över 3veckor sedan ett fast drag till reapris och fick faktiskt orderbekräftelse samma dag och meddelande om att kroken skulle skickas dagen efter och att det skulle komma mail med kolliid etc. så att jag kunde följa försändelsen. Det kom aldrig något mail och när en vecka passerat började jag undra vart prylarna tagit vägen. Jag skickade ett par mail som inte besvarades men fick till sist tag i Daniel på telefon som säger att han är ute i fält och måste missat att skicka draget. Dock skall han redan på kvällen kolla och besvara min/a mail och skicka kroken direkt "i morgon bitti". Det kom inga svar på mina mail och någon krok har jag ännu inte sett. Jag har ringt minst 5ggr per dag och skickat ett gäng mail. Varning för Dragkrokexperten och ettdrag. |
|
|
Länge Leve Lars persson Dragkulan.se Fick en avtagbar dragkrok monterad på min E61 medan jag var inne på ett kundbesök. Nu i september 2010. 1 timme och 15 minuter senare var det fixat! Bara att rekommendera! //Jonas i Malmö |
|
|
Kan också rekomendera Lars Persson Bytte på min och släktings bil för 1 år sedan, båda E61 M-sport. Fixade också ny plast och lack då båda bilarna hade M-sportpaket. Han är riktigt duktig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.