|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| För mig som är helt vanlig dödlig person som bara vet var 157 av dom dära 158 pizzoreierna ligger, vart ligger Amigo? | |
|
Här ligger det: Länk |
|
| Tror att Maria är mest sugen på pizza av alla :-)) hhahaha | |
| Ja hon brukar vara sugen. | |
|
Hej! Var ett tag sen man skrev här, men på lördag kommer jag finnas på plats, både jag o brorsan, men inte i nån bmw tyvärr, avställt samt att min är obrukbar :). Ses på lördag! /Viktor |
|
|
Det var ju ett tag sedan man såg er Viktor, kul att ni kommer på Lördag. /Stefan |
|
| Längtar till lördag..... | |
|
Ja Stefan det var det, men har inte funkat med fredagar helt enkelt, så gäller att passa på nu :), vi blir tyvärr inte med på pizzan efter för det finns en del inplanerat. /Viktor |
|
|
Haha WAN, helt riktigt.. brukar vara rätt sugen på pizza, men inte idag ...det blev en kebab istället.:) Tackar er som dök upp ikväll, vi hade riktigt trevligt! Vi ses på lördag gott folk. |
|
| Är riktigt sugen å ta en liten sväng o lufta bilen ,men tyvärr det går ej det blir väl fler tillfällen.Länk | |
| Blev ingen Jkp idag för mig, tyvär :( | |
|
Jag får tacka alla inblandade idag! :O) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Tack det samma Grabber, Mv det blir fler pizzaträffar då är du välkommen. AKR |
|
| AMET: pizzaträff vore trevligt nångång, men på vardagarna jobbar jag eftermidag/kväll för det mesta. Men om det blir nåt mer nån helg :) | |
|
mv vintern är lång, så det kan säkert bli ngn pizzaträff på en helg. AKR |
|
|
Nu lämnar vi denna tråd och går över till den gamla tråden. Länk |
|
| länken gick till denna tråden..;) | |
|
Hoppas det blir rätt denna gång;.) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.