|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Stämmer bra det Asken, syns på hamnplan kl 19. | |
| drygt 14mil från mig är rätt sugen på att åka dit å kika lite | |
| Äntligen lite respons för våra träffar:) Ska bli kul, då syns vi ikväll:) | |
| Är det någon från halmstad området åker hem från semstern? | |
|
Är ni kvar där eller blir det mycket åka? Jag kommer inte ifrån till 19,00. Är ni kvar till 21,00 kan jag nog titta förbi. |
|
|
US, det blir kanske en runda beror lite på hur många som kommer. Sen brukar vi alltid slinka in o ta en pizza eller hamburgare på Max ..Men vi kan försöka åka tillbaka till Hamnplan efteråt och möta upp dig runt 21.00 tiden. |
|
| Jag lovar inte att jag kan komma, jag kan slå en pling till Asken så vet jag var ni befinner er! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
På Askens vägar vill jag meddela att han lämnade 08 kvart i 4 men inte kommit till Södertälje än pga 2 st olyckor på vägen och stillaståend köer, så han lär bli sen till träffen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack Hasso. Vi åker inte ifrån träffplatsen förrän han dyker upp. Mvh Maria |
|
|
Vi hade mycket trevligt igår, med mycket bilprat förståss hela kvällen:) Kul var det när Asken gick fram och skulle visa pizzabagaren hur man bakar en pizza, vilken syn det var =) Ha det bra nu alla så ses vi snart igen. Mvh Maria |
|
|
Väldigt roligt o få träffa Asken, ja pizzabakningen kommer jag nog aldrig o glömma. När Asken förklarade för pizzabagaren hur pizzan skulle bakas, så sa jag baka pizzan själva Asken. Sagt o gjort så blev det så, hahahhaha Timmarna bara sprang iväg när man pratar o har det trevligt. Vi kommer säkert o träffas igen Asken. Ha det så nice i Knutstorp, med gasbilen. |
|
|
Tack för den trevliga pratstunden på pizzrian Amigo vi syns den 22 agu |
|
|
Samma parkering imorn eller ! Jag kanske skulle försöka stanna lite längre i Jkp än bara åka igenom några varv denna gång :-) |
|
|
Vi står där mv70, du är välkommen. Har du fler Bimmersvänner? så kan du ta med dig dom med. Syns där kl 19 |
|
|
En trevlig syn med välputsade BMWs var välkomstkomitten på hamnplan var det första jönköping hälsade välkommet med. Som alltid går tiden på tok för fort när det är jättetrevligt och gemytligt. Jag tackar varmast för maten(Amet)& kaffet(Maria) samt en givande afton. Nu kan även Pizzeria Amigo laga Askenpizza och de verkade gilla utförandet:) Ett besök på en jönköpingsträff rekommenderas! Mvh Asken |
|
|
Syns ikväll i det härliga vädret:) //Marcus |
|
| Sorry,kom aldrig iväg åt det hållet ikväll :-) | |
|
Vi som väntade på dig mv.... Annars var det en lyckad kväll |
|
|
Nu på Fredag 21/8 har vi ingen "organiserad" träff på hamnplan, utan satsar allt vårt "krut" på Vättern runt på Lördagen. Av tråden att döma kommer detta att bli en härlig tillställning med många som ansluter efter vägen om man inte startar i Jönköping. Vi hoppas att fler BMW entusiaster i Jönköpingstrakten sluter upp & åker med hela eller en del av sträckan. Vi kör "motsols", dvs mot Gränna, Vadstena, Motala osv till Askersund dit vi kommer vid Lunchtid. På eftermiddagen avnjuter vi en fika någonstans kring Karlsborg/ Hjo. Samling sker vid Eurostop kl. 09.00. /Stefan |
|
| upptäckte nyss denna tråd och bor då och då i jönköping. blir det några mera träffar i år? vore kul att träffa några mera liksinnade idioter som jag själv. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.