|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
kalas! förslag, se ovan /Otto |
|
|
Vi tänkte att förflytta oss från jacobsson till centralare plats i Jkpg. Vad tror ni om Stadsparken? Det var ett förslag, kom med fler. |
|
|
Ett annat ställe som är centralt i Jönköping är Östra Torget. Det har dessutom en tradition som mötesplats för "bilburen ungdom" under det tidiga 70 talet. Om vi samlas mittemot pizzeria Alcamo så har vi ju gott om utrymme + slipper "hysterin" nere vid hamnplan. /Stefan |
|
|
Här kommer ett förslag till ..parkeringen utanför Biltema? |
|
|
Härligt, nu börjar det hända grejer. Både Maria o Stefan kommer med bra ställen o träffas på. Någon annan med bra ideer? |
|
|
Glöm inte träffen i morgon kl 19 vid hamnplan. I morgon lovar Yr.no sol och 20 grader äntligen:)). |
|
| Liite mer preciserat " hamnplan " eller mötes platsen var det ligger för oss som inte är från Jkp :-) | |
|
Länk Det är precis framför Stora Hotellet. Vore kul om du/ni kommer. Välkomna! |
|
|
Tyvärr uteblir Jag imorgon. Är i Göteborg på shopping + passar på att besöka Gbg gänget vid Burger King på kvällen. Hoppas på god uppslutning kring hotellplan + en trevlig träff. /Stefan |
|
| Vore kul om ni kom ner ett gäng till växjö träffen 18juli, det är ju inte så långt så kanske vi kan glida upp o förgylla er träff framöver. Bara en idé | |
|
aero tk ..vi är tre bilar som kommer att rulla ner till Växjö den 18 juli. Så hoppas vi att ni oxå kommer till Jkpg och förgyller våran träff någon gång:) /Maria |
|
| Glöm inte träffen ikväll ..vi syns kl:19.00. | |
|
Vi syns vid hamnplan |
|
|
Gött o se såpas många bmw cabbar och andra glida runt i Jkp. Synd bara att det inte gick o parkera på lilla Hamnplan för alla icke bmw n.. mvh/ den svarta som åkte igenom.. |
|
|
Hej mv70. Synd att du inte körde in så vi kunde prata lite. Det är precis det vi lider av, att inte köra in så man kan prata lite om bilarna o dig naturligtvis. Så många Bimmers det finns i stan så skulle man kunna göra ngt roligt tillsammans. Har du några ideer mv70 hur man kan få träff med övriga ägare? Annars är vi ett härligt gäng som träffas, men snart börjar man ledsna över träffarna...........:-(( |
|
|
Joo men alltså jag körde in på den lilla parkeringen men fanns ingen ledig ruta.Var även fullt just då på närmaste parkeringarna mot stationen. En ide vore nog en större smidigare parkering kanske som inte brukar vara så fullsat. Vad vet jag är ju inte från Jkp :) |
|
|
Vi saknade er på vår stående träff i fredags. Förhoppningsvis ses vi kanske på Knutstorp 1/8? BMW CS #1812 |
|
|
Hej Philip! Det var meningen att jag o Maria skulle hälsa på er, men men det körde ihop sig som vanligt i fredags. Hade lovat sonen med o inhandla lite stereo prylar till hans nya bil. Knutstorp kan jag inte heller komma till, next time kanske. |
|
|
blir det någon träff i dag isåfal var? Tompa_master |
|
| Instämmer i samma fråga, hamnplan 19:00 eller vad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.