|
|
|
|---|---|
|
Real OEM är ju en utomordentligt site för att hitta artikelnummer på diverse prylar till bilen man behöver. Men jag skulle behöva veta exakta mått på en grej som finns att få till Sedan och Coupe men inte till cab. BMW har inte kunnat hjälpa mig. Deras lite märkliga svar har varit du få väl beställa hem båda... Men då får jag inte lämna igen den som inte passar och det känns som att slänga ut pengar i onödan. Nån som ha nåt bra tips? Niklas Fransosen | |
| Är det den lilla spoilern till bagageluckan? | |
|
Chris87 Just den. köpte en till en coupe som jag trodde var samma som caben. Vet inte om jag fick den eller hur det nu var men den var för lång. Jag har kapat den så den passar och även lackat den men det blev inte helt 100 och jag kan inte sluta att reta mig på det. Har hört sägas att sedanspoilern är den som passar men har inte lust att chansa... Är ju inte på något sätt livsviktigt, ett klassiskt I-landsproblem men man kan ju ändå försöka få det "perfekt" :-D Niklas Fransosen |
|
|
Här kan man hitta tillbehör som passar: Länk Står att det ska finnas bakspoiler i bilens färg till cab, dock inga mått. Min nästa BMW: Länk |
|
|
Sahlback. Tack för länken. Om den finns där och man får artnr så behöver jag inte egentligen veta måtten.... Niklas Fransosen |
|
|
Nu var den länken anpassad till BMW nuvarande modellutbud. Vi som inte har den allra nyaste bilen får leta vidare.... Niklas Fransosen |
|
|
Tänkte inte på det. BMW måste ju kunna fixa fram det tycker man. Min nästa BMW: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.