|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack alla för för goda råd. Som sagt biltvättsägare bjöd på en polering hos Helsingborgs Bilrekond AB. Trötts att bilen var redan polerad en gång förra veckan så känns det som att det blev ännu bättre nu i själva lacken. Repor har försvunnit till 80 % . Så kalrt vet man var de fanns innan så kan man se litegarnn, men dem är nästan osynliga nu. Det känns bra i alla fall. Dansken som jobbar på HBG Bilrekond AB verkar kunna sin sak. Någon annan som har erfarenhet av de? Ha en glad och trevlig midsommar alla ni på Autopower Vade retro satana, non suade mihi vana, sunt mals quae libas, ipse venena bibas. |
|
|
Tyvärr så måste jag äta upp mina egna ord. Dansken som jobbar på HBG Bilrekond AB verkar INTE kunna sin sak. Alla lister och kanter blev kritvita efter poleringen. Han hade inte ork att rengöra bilen efter poleringen samt att alla repor blev synliga igen Nu bryr jag mig inte längre om repor, men tycker att visa företag är skit kassa. Vade retro satana, non suade mihi vana, sunt mals quae libas, ipse venena bibas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.