|
|
|
|---|---|
|
Förstår mig inte på alla vesioner till BMWs navi. Är ute efter kartor till Polen i min navi. Jag har försökt leta här i forumet och även sökt runt på nätet för att en försöka förstå vilken version jag behöver. 2009-2 High? Pro? Business? Sen läste jag något om iDrive har speciella navis där man måste ha någon annan version, men fick aldrig fram vilken. Är det någon som vet något om detta så snlla hjälp mig. Jag antar att jag behöver Dual Layers DVD-skivor så det åker jag och köper imorgon. Vore väldigt tacksam för svar. Kortfattat: BMW 745 -02 E65 Polska kartor (östeuropeiska?!) | |
| Med största sanolikhet har du en CD-baserad navigator. Omdet inte är en DVD logo mitt på fronten så är den CD-baserad. Modellen heter Navi 01 och ska har CD-skivan Professional. | |
|
Tack för svar. Kollade dock med den versionen jag redan hade fixat. Köpte en Dual Layer skiva idag och brände ner det. Gick sedan till bilen och till navin (som stod DVD på fronten). Jag tryckte eject och där ploppade det ut en bränd TDK CD (ej DVD-skiva alltså). Han jag köpte bilen av hade nog fixat något annat för jag hade förväntat mig en Original DVD-skiva från BMW. Jaja... väl där så stoppade jag i min Dual Layer med: BMW Road Map Europe HIGH DVD 2009-02 Gick och startade bilen o sedan navin. WOUPPS så var det nya kartor och allt fungerade helt smärtfritt. Nice! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.