|
|
|
|---|---|
|
håller på och bygger på en m3 ban bil, letar efter lite prylar men efter att ha granskat blocket.se hittar jag inget vettigt , Det jag är ute efter är .. 1 st. Kolfiber inge med breda fästen ( minst 90 cm , i infästningen på bakluckan..annars set det ut som en drift bil o det är inte meningen . ( dem jag hittar har välldigt smal infästning på bagaget , 1 st slipper fram som banbilar brukar ha , vart finner man sånt hära ? | |
|
Inte breda fästen men förmodligen den bästa vingen på marknaden. Dock är jag tveksam att du får använda den i bmwcup osv. Länk |
|
| Rena fyndet. Från 3999 USD till 7299 USD. | |
|
infästningen på skuffen ska vara ute i kanterna på självaste luckan , den vingen är på tok för smak infastningen, tycker det ser jätte dumt ut då. |
|
| EDIT " . Läste nu att jag skrev fel i min första post det ska stå SPLITTER och inte slipper | |
|
En dum fråga kanske; men vad spelar det för roll hur det ser ut...? Du bygger ju en banbil, då vill man väl ha en så bra vinge som möjligt - oavsett utseende... |
|
|
Tänkte detsamma. Och kapa 2 sekunder för en vinge som kostar 3999$ är riktigt riktigt billigt om man jämför hur mycket du t.ex måste trimma på annan väg för att kapa 2 sekunder. Funktion före form, always! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.