|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Varför är alla alltid så negativa då någon har prissatt högt ?? Jante-lagen ? Själv tycker jag det bara kul om någon får ut bra pengar för sin bil, medans vissa vill att bilarna nästan ska skänkas bort på blocket. Sosse attityd ? Tråkigt. /C Glad midsommar. |
|
|
Slippy: Trådskaparen frågar ju om den är vettigt prissatt, då får man väl tycka antingen si eller så. Klart det är kul om man får det man begär men det innebär väl inte med automatik att man kan ta betalt hur mycket som helst? Sosse-attityden du pratar om känns bara larvigt...menar du att fina dyra bilar ska ägas av enbart moderater typ, och billigt skit kan hamna hos sossar? Eller jag har missuppfattat? Frasse |
|
| Frassemannen, vad anser du att bilen är värd? | |
|
Jag har ingen aning hur mycket man kan få för bilen....men tycker att om det var ett så otroligt bra pris som vissa verkar tycka så hade den inte varit till salu i många timmar. Eller? Frasse |
|
|
Vem har påstått att det är ett så otroligt bra pris?? När man har så unika objekt till salu får man nog räkna med att en försäljning kan ta tid.. Givetvis kan man inte heller utesluta att priset måste sänkas för att bilen skall hitta sin köpare, men det mesta beror nog på hur bråttom säljaren har.. Och eftersom han haft den sedan ny så kanske någon större tidspress inte existerar.. |
|
|
Visst kan det vara så...och bilen verkar ju vara fin Frasse |
|
|
"Sosse-attityden du pratar om känns bara larvigt...menar du att fina dyra bilar ska ägas av enbart moderater typ, och billigt skit kan hamna hos sossar?" Ja du har missuppfatta det. läs igen. |
|
|
Ok...vad menar du med sosse-attityd då? Jag bara undrar Frasse |
|
| Med sosse attityd brukar man mena att folk är avundsjuka som fan och vill att alla ska ha det typ lika dåligt. | |
|
RR99 är på rätt spår. |
|
|
alla ska väl ha det lika bra. Inte lika dåligt, eller? Frasse |
|
| Frassemannen: Det är väl det som är tanken men ibland undrar man hur folk har tänkt.. | |
|
RR99 Yes helt rätt spår. Ossååå går vi över till den ursprungliga frågan om bilen är rätt prissatt igen. Hade det varit en E30 M3 med 3000 garanterade mil (Något ingen BMW firma kan lämna) samt att bilen var i mint condition så hade nog 250papp inte varit omöjligt att få ut. E36:an känns inte lika het som en E30 M3 så jag tror han får stora problem med att få ut de pengarna han begär. |
|
|
Har pratat med ägaren av den Dakargula bilen vid tidigare annonsering och han gav ett mycket seriöst intryck. Han beställde bilen ny och den har använts som ren entusiastbil. Aldrig vinterkörd, alltid garage etc. Dock sitter det träinredning i den men det är ju lätt fixat. Tror helt klart han får ut vad han begär om han inte har bråttom att sälja den. Den Estorilblå bilen det länkas till tidigare har SMG 1 som de flesta vet bara är skräp. Dessutom betalade ägaren själv mindre än vad han begär idag. Mvh Markuz |
|
|
Det har väl ingen betydelse om ägaren till den estorilblå så betalade 50´ för den när han köpte den? Jag tror knappast att någon betalar 250´ för en M3 E36 när man kan få ett annat lågmilat ex. i toppskick för halva det priset. Hur fin den gula den än nu må vara. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.