|
|
|
|---|---|
|
Här kommer mitt första inlägg på den här sajten. Är inne varje dag och läser och lär mig nya saker. Nu är det som så att jag funderar på en E39:a. Har hittat en på www.lgbil.se som är fullspäckad med utrustning. Den har dock gått 26.600 mil! Välservad, men ändå. Priset är 129.500:-. Värt att kika på den eller är det bara att glömma? Måste ha en BMW snarast! | |
|
Hej hopp och välkommen! Du har säkert använt sökfunktionen uppe till höger för E39, då finns det mycket att läsa minst sagt:) Var inne och tittade på den. Min första spontana reflektion är att det en bra bit till Mellerud. Om jag förstod dig rätt är du från Sollentuna? Har ingen aning om det finns lokala bekanta eller så men jag kanske skulle använda tex www.bytbil.com och söka lite 523:or runt stockholm för en titt. Priser generellt är lägre här av någon lustig anledning. På dom milen så tycker jag kanske att priset vore något lägre. Bilderna på den 523:an noterar jag( är väl kanske något lätt orginalfreak) eftermonterad handsfreesats förutom orginaltelefonen. Åk gärna till en eller ett par större BMWåterförsäljare, se www.bmw.se samt några icke auktoriserade seriösa handlare typ www.radmansbil.se, www.thomassundbil.se för att nämna några jag fått ett bra intryck av. Under bmwbörsen samt värderingsforumet kan du säkert hitta mer nyttig information. Mvh Asken |
|
| Hej! Kollade in bilen på hemsidan och tycker den är mycket fin.Med tanke på vad du få i utrustning och att det är bara en ägare så är det nog ett bra köp. Milen behöver inte vara avgörande för ett bilköp.Gör en koll på motorn innan du gör ett köp så får du svar på hur motorn mår.Lycka till med köpet janne | |
bratten |
Kolla annars in min 523i i BMW Börsen 8900mil 149000:- Svensksåld,Pris diskuterbart. |
| Brorsan funderar på att sälja sin 523i -97. Ca 14.000 mil. Bra utrustad och 17" M-kontur fälgar. Den är mycket fin och snygg samt välvårdad. Pris ca 135.000:- tror jag. Maila mig om du är intresserad, så får du hans nummer och jag kan maila bilder på den. (Han bor i Trosa) | |
|
Min 525a har gått 25500 mil och den känns som en ny bil,så jag tror inte att du kommer at känna av milen så mycket, jag har en kompis som precis har hämtat ut en ny passat 1,8T jag var ute och prova den här om dagen och måste säga att min 10år äldre bil går både tystare och mjukare än passaten gör. Mvh....... |
|
bratten |
B.L:Vad det en 525a personen ifråga vad intresserad av? Vad bra då vet han ju att det en 525i han ska kolla på och inte en Passat! Hallo! vaknat nyss? |
|
God morgon Bratten! är övertygad om att B:L vill påvisa att många mil inte behöver göra en sämre bil och att hans med de antal milen käns bätre än en ny Passat 1,8T Soliga Hälsningar |
|
|
Scarface precis vad jag menade :-) bratten jag påpekade som sagt att många mil på en BMW inte märks,men det är ju inget du behöver bry dig om. Mvh...... |
|
Donk |
Tycker att 129000 låter väldigt mycket för en sån långmilare, hur mycket utrustning den än har! Vid dom milen kan det ju också komma lite oväntade dyra reparationer. Folk överlag är ofta lite rädda för att köpa långmilare, om det inte är volvo förstås, så risken finns att det kan bli mycket svårt att sälja den nästa gång du vill byta bil. Finns rätt stort utbud på 523:or mellan 115 och 140 som inte alls gått så långt, klart det blir lite dyrare om du köper hos bilhandlare men ändå. Såg en 523 -96 14500 mil på börsen med utgångspris 125000, låter lite mer vettigt. Lycka till /Andreas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.