|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Nybliven ägare till en fin Bmw 730-90 som är tänkt att användas under sommaren. Behöver dock hjälp med några saker om dessa går att lösa? Alla dessa Prio 1-3 meddelanden som dyker upp trots att vi kollat igenom samtliga. Har läst på utländska sidor att detta är vanligt. Hur nollställer jag detta eller kan jag ta bort informationen. Den indikerar tex för kylvattennivå och postionsljus vilka isig är 100% ok. Serviceindikatorn har jag en manual på hur jag löser men just dessa felmeddelanden vore trevligt om jag kunde ta bort/nollställa. Alla tips mottages:-) Samt om någon har tips på hur jag tar bort samtliga träpaneler(behöver slipa och göra dom blanka igen) Konstiga tidigare ägare som inte skött om dessa. | |
|
Hade också en massa felmeddelande på diverse lampor i E32'an som jag inte kunde hitta något fel på. Köpte en beg. check control modul på skroten för 600:- Inget problem efter detta. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Tack för svaret Lasse... Jag tänkte på samma sak faktiskt.. men om diverse givare strular lär väl felet kvarstå även om modulen byts ut? |
|
|
Även mustad relay med kalllödningar ger fel medelande om diverse lampor som är tradiga (fast dom inte är det). Detta är ett vanligt fel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.