|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| 5.40 kameran börjar bli yr =) | |
| Verkligen :) 8.16 var det rätt nogjjigt också med luftfärd :O | |
| Alltid trevligt med lite ringenfilm! Men slirade kopplingen inte lite väl mycket? | |
|
Gustav , du skulle kört själv så det blev lite åka av ;) Visst slirade kopplingen. Min lät exackt samma när jag hämtade den . Tror även Daniels slirade ett tag innan han fick i sin monsterkoppling ... Henrik |
|
| Hehe, ja. Nordschleife inger verkligen respekt. Trodde verkligen det var räcket efter det där lilla hoppet. Undra om man ngnsin kommer våga presssa det fullt på Nordschleife. M3 CSL är den bästa bilen att göra det i :) Har även hört från ett antal Porscheförare om hur de förvånad hur förlåtande och lätt CSL är på ringen. | |
|
Klassiskt "rookie" fel att gå innern på kurbsen i Pflanzgarten2, Helt fel spårval, och definitivt fel plats där då alla har stor respekt för det partiet. Han ska va glad att aktern inte drog ut i en piruett med räcket som resultat. Ang Porschefolk som pratar gott om CSL , har du pratat med J.Glans :) Henrik |
|
| kompressor? | |
| Kopplingen är helt klart på upphällningen, låter mer på film än i bilen, så var det i varje fall för mig. Ett lungt varv med bra spårval förutom Pflanzgarten 2 :). Inget snack om att CSLen fungerar fint på ringen. Nu vill man ner igen, skit också!! | |
| har man chassit mjukinställd eller kör original M3/CSL chassi funkar det rätt bra på ringen till skillnad på Hockenheim där det är helt tvärt-om | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.