|
|
|
|---|---|
|
först Z-serie sen X-serie och nu Y-serie... vad är nu detta?? Länk | |
| Stämmer uppgifterna är det ytterligare ett skäl att inte köpa BMW nästa gång. Inte mycket som lockar nu. | |
|
Den ser ut som en Smart cupé eller vad den heter. Nja känns inte som Bmw men å andra sidan tillhör inte jag den generationen som tar körkort nu så för mig är det uppenbart vilket segment man vänder sig till. mvh DAniel Länk Progress through pain |
|
| Why? :) Nejdå, den blir nog fin! | |
|
Tror nog den kan bli fin. Sedan om det är något i min egna personliga smak vet jag inte ennu! MVH// Johan Halling |
|
|
Hej! SE PÅ BILDEN!!!! Det är ju en E46 i bakgrunden. I tillägg så är inlägget från 2005. DETTA ÂR GAMMALT!!!!!!! Det avbildade conceptet är väl X-coupe concept. X6 är väl slutproduktet??? MVH Sakke |
|
| Tur att X6 inte blev som den på bilden. Bakdelen ser ut som en korsning mellan RX8 och Coupé Fiat. Dessutom tycker jag linjespelet helt saknar harmoni. | |
| känns som om bmw kommer med lite för mångan ya klasser.. jag vill se mer sportiga modeller.. csl versioner av flera modeller hade inte suttit fel eller mer coupeer och cabar istället för en massa korsningar mellan det ena och det andra | |
|
06-05-2009, 06:57 PM -> Inlägget är postat 5 juni 2009. Killen gick med forumet i 2005. Bilen på bilden är bara vad killen tror att Y-serien kan likna. Personligen tänker jag inte tala negativt eller positivt om Y-serien förrän jag faktiskt sett en bild på det. Troligtvis lär jag bli besviken men ändå så hoppas jag på att bli positivt överraskad. |
|
|
Men är verkligen bilden ny? Vad gör i så fall en e46 och en e53 i bakgrunden. Vecket på framskärmen känns ju igen från e85, som ju har gått i graven. Verkar aningen suspekt att återinföra det i och med att det försvann i modellskiftet e85-e89. MVH Stenis |
|
|
Nej, bilden är inte ny. Killen som postade informationen tror att X coupe-konceptet är något liknande Y-serien som komma skall. Saxat från inlägget: Also described as: Y is a slim car .... It's basically a speedster / roadster with AWD with an inch or two higher riding height. Like an Roadster Allroad. Perhaps something similar to an x-coupe? Alltså kanske något som liknar X-coupén. :) |
|
| satt o tänkte lite och funderar på vem som egentligen vill ha en eoadster allroad.. en roadster ska väl ha sportiga egenskaper?? varför iten en roadster i lightversion istället?? är markande för sval?? hade gärna sett en lättad z4 med liteon och lätt men vältrimmad 4:a och annat smått o gott | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.