AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.630

En eloge till BMW Halmstad

ph
66
ph
S60 D2 -13
En eloge till BMW Halmstad

Jag kom till Bent Bil i Halmstad idag kl 17.40. Det visade sig att reservdelsavdelningen stänger 17.00 mån-fre. Nu var det kris för mig, termostaten var kass. Det visade sig att personalen var kvar för att ha en liten ”sommarfest”. En hygglig prick lämnade detta samkväm, låste upp till den för mig åtråvärda reservdelsavdelningen, startade upp datorn, vilket tog en stund, och plockade slutligen fram det jag så väl behövde, en ny termostat. Det är vad jag kallar personal som är värd att premiera. Tack.
Trevligt att du har en bra upplevelse av Bent.

Kan varmt rekomendera Rigo bil nästa gång om de inte är lika hjälpsamma :-/

-Phil
St
23
Steed
540iA Touring -95
Det kallar jag service det!

Riktigt kul när sånt sker. Tummen upp.

MVH//
Johan Halling
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Service? Personalen sitter och pundar bakom disken och du tycker som kund att du fått ett fantastiskt bemötande?! Exakt hur jobbigt var det för snubben att fixa det du ville?

Iofs bra gjort, fler borde tänka på vem som betalar deras lön.
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Håller med dig Robert Lundberg.

Utomlands kan dem öppna hela firman/butiken för en kund, även nattetid om så behövs.
Men här i Sverige har folk blivit så vana vid att behandlas som skräp så minsta lilla service man får blir man överlycklig.

Hur många har avstått från att fråga om hjälp av en expedit inte bara på bmw pga rädslan av att bli bemött dåligt?

Det personalen gjorde på bmw halmstad är ngt att ta efter för andra bmw återförsäljare men inget konstigt i det hela enligt min mening.

BMW M-POWER
ph
66
ph
S60 D2 -13
Jag köpte min första BMW för 19 år sedan och har därför haft anledning till att besöka både Rigo Bil och under senare tid Bendt Bil många gånger och har tack och lov aldrig blivit illa bemött. Jag tar däremot inte för givet att jag skall få service uteslutande på mina villkor och på tidpunkter som passar mig. Men jag tycker det är trevligt när så sker.

/Per-Håkan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.