AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.138

Någon som har gjort en lyckad Ljuduppgradering E61 -07

Har en E61 -07 med ipod men minsta högtalar paketet.
Är det någon där ute som har gjort en lyckad uppgradering av högtalare och förstärkare? BMW har inget uppgraderingskitt till denna modell.
MDS? BRL?
JL Audio har en subb. till BMW E60 passar den kanske i E61? Stealthbox™: BMW
Länk
sv
129
svesam
520d Touring -07 LCI
523i -99
Jag har en hyfsad uppgradering.
Inget superhäftigt men det är MYCKET bättre än
orginal "Business-skräpet".

Det går inte att få riktigt häftig bas med det som får plats under stolarna.
Man behöver en låda i bagaget för det...
Låter som du har en prisvärd uppgradering svedsam, jag beställer i dag Audio System x-ion 200. ska kolla runt lite till på förstärkare.

Bm
7
Bmw/E64/E60
Bmw e64/645cab 2004 och bmw e60/525i 2005
jag har lagt infinity baslåda till min e60, en 12" med 1250watt
Har ochså den lilla stereo paketet och den är ingen vidare, men efter jag kopla in basen i bagaget så blev det enorm ljud och bas i bilen, är toppen nöjd nu, Rekommenderar att du köper en bas och steg, och byter högtalarna som sitter bag på hatthyllan, dom som sitter i förar dörren har jag själv försökt byta men har inte lyckats hitta en bra högtalare, dom är väldigt liten och väldigt tunna så dom är inte så lätt att hitta.
Nu är jag ganska nöjd. Jag köpte Audio Sytem Xion 200 BMW. Skräddarsytt kit för e6x. hos BigDog-audio (www.bigdogaudio.de) . Till detta ett DLS slutsteg CA 51. 5 kanaler
En extra kanal om jag senare vill offra plats för en subb. Problem med högnivå ingången i förstärkaren men med MDSs hög/låg omvandlare är det nästan borta. Högtalar paketet kan jag varmt rekommendera. Kanske finns det bättre förstärkare.
Pris
Högtalare 4000:-
Förstärkare 3500:-
Montering 3000:-

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.