|
|
|
|---|---|
|
Har en E61 -07 med ipod men minsta högtalar paketet. Är det någon där ute som har gjort en lyckad uppgradering av högtalare och förstärkare? BMW har inget uppgraderingskitt till denna modell. MDS? BRL? | |
|
JL Audio har en subb. till BMW E60 passar den kanske i E61? Stealthbox™: BMW Länk |
|
|
Jag har en hyfsad uppgradering. Inget superhäftigt men det är MYCKET bättre än orginal "Business-skräpet". Det går inte att få riktigt häftig bas med det som får plats under stolarna. Man behöver en låda i bagaget för det... |
|
|
Låter som du har en prisvärd uppgradering svedsam, jag beställer i dag Audio System x-ion 200. ska kolla runt lite till på förstärkare. |
|
|
jag har lagt infinity baslåda till min e60, en 12" med 1250watt Har ochså den lilla stereo paketet och den är ingen vidare, men efter jag kopla in basen i bagaget så blev det enorm ljud och bas i bilen, är toppen nöjd nu, Rekommenderar att du köper en bas och steg, och byter högtalarna som sitter bag på hatthyllan, dom som sitter i förar dörren har jag själv försökt byta men har inte lyckats hitta en bra högtalare, dom är väldigt liten och väldigt tunna så dom är inte så lätt att hitta. |
|
|
Nu är jag ganska nöjd. Jag köpte Audio Sytem Xion 200 BMW. Skräddarsytt kit för e6x. hos BigDog-audio (www.bigdogaudio.de) . Till detta ett DLS slutsteg CA 51. 5 kanaler En extra kanal om jag senare vill offra plats för en subb. Problem med högnivå ingången i förstärkaren men med MDSs hög/låg omvandlare är det nästan borta. Högtalar paketet kan jag varmt rekommendera. Kanske finns det bättre förstärkare. Pris Högtalare 4000:- Förstärkare 3500:- Montering 3000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.