|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har köpt en 325 touring som är förberedd för turbo, det som saknas är tryckrör, grenrör och turbo. Spridare och lmm kommer att bli 535. Turbo och intercooler har jag från en Saab 9000. Minns att det fanns en massa bra trådar för några år sedan och ungefär vad jag läste men trådarna verkar borta nu, hittar bara några som hänvisar till SÖK men det funkar dåligt. Tar gärna emot tips eller komplett guide om så finns. Annars undrar jag: grenrör från turbodiesel skall väl gå att använda? Vad måste man modda för att det skall passa? Kan man se på färgen om spridarna är orginal eller bytt till 535? Tycker min är väldigt törstig om jag jämför med min tidigare 325 av samma år. TACKSAM FÖR SVAR! | |
| jag har ett dieselgrenrör som ligger vid intresse | |
|
Jo de skulle ju kunna vara intressant vid rätt pris:) Vet du om det är mycke bök innan det passar eller är det bara att vända på det? |
|
|
Här kan du läsa lite. Sedan finns de hur mycket som helst där utöver denna länk Länk ///Micke M5:an Länk |
|
| Man tackar man tackar:) Arbetsdagen är räddad nu med lite läsning:) | |
|
Hallå! Blir ingen turbo för mig, blir kompressor istället då en kompis lurade på mig en powerdyne. Någon som har några tips och råd eller nått som kan vara bra att veta är välkommen att höra av sig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.