|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni ska vi styra upp en x35 träff någon gång början på juli kanske? Jag tycker de skulle va trevligt att träffas i Söderköping där har dem ett ställe som heter smultronstället. Dem ska va kända för sin glass. | |
|
Det låter skoj. Du får kasta iväg ett datum så får vi se om det passar =) //Erik |
|
|
Vardag eller helg vad passar er bäst? Jag har varit i Söderköping 2 gånger men aldrig på smultronstället. Vi kan ju mötas i Norrköping och åka ihop. |
|
|
Låter kul . Har varit där många gånger ,mycket bra ställe |
|
| Vad tycker ni då en vardag eller en helgdag? | |
BMW 528 |
Har också varit där...kan rekomendera det för er som är glassälskare...stora plånboken gäller. Här är länken: Länk |
| helgdag tycker jag är bäst! jag är med! | |
| Vad säger ni om Söndag den 28e juni? | |
| funkar för mig. | |
| Funkar för mig med | |
|
Vi kan samlas vid Max hamburgerrestaurang i Norrköping som ligger vid tågstation och sedan samåka till Söderköping. Jag hittar till Söderköping men har aldrig besökt smultronstället. Länk Vilken tid blir bäst? Sprid ryktet vidare till alla x35 ägare. |
|
|
Vi kan samlas vid Max hamburgerrestaurang i Norrköping som ligger vid tågstation och sedan samåka till Söderköping. Jag hittar till Söderköping men har aldrig besökt smultronstället. Länk Vilken tid blir bäst? Sprid ryktet vidare till alla x35 ägare. |
|
| Jag kan funkar för mig, kan vägen dit också :) | |
| jag har varit på smultronstället, grymt bra glasställe....ligger perfekt nere vid göta kanal :) | |
| glömde förresten, jag kan oxå 28/6 :) någon gånge efter lunch eller? | |
| Vid 14 eller 15 tiden tycker jag. | |
| jag föredrar kl.14 | |
|
Dem som vi vet kommer är: 1: Sevak 2: Kurre 3: Enrita 4: Bomis 5: Kraxx ?? 6: BMW-Erik Skulle va kul ifall fler x35 ägare dyker upp och så hoppas vi på glassväder. |
|
|
Ser ju verkligen ut att bli fint väder till helgen. Nu kommer sommaren =) //Erik |
|
| Jag tror att jag kommer också.. | |
| Nice blir bara roligare ifall fler kommer. Philip har dem bytt ut båda dina turbos? Förresten körde du på Björkvik? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.