|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Undrar vart man kan få tag på en front till en e34 -95. www.garaget.org/Blixt_ där finns lite bilder på den. Vet inte om jag har orginal front eller nån annan kanske någon här kan svara på? Mvh Blixt | |
|
Du har en 525i Executive som någon har lackat silvergrå längst ner för att efterlikna M5, dock är det enda som är M5/M-Paket sidokjolarna, fram o bakstötfångare är standard 518i-530i/535i stötisar. M-Sportpaket ser ut så här... Länk Stephan |
|
Scheckheft |
vad är det för fel på fronten du har, den är ju original? Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
Oki. Körde över ett 10 cm stålrör i gräset när jag skulle parkera på jobbet imorse. Resultatet blev bara mos av fronten. Så nu står jag inför beslutet av vad det ska bli för front men köper jag annan front måste jag köpa nytt paket runtom är riktigt sugen på M-sportpaket men gillar den som den är. Vart kan få tag i en orginal front eller M kjolarna? Vet inte vad som skulle bli bäst faktist. Kom gärna med förslag på vad ni tror? |
|
| M5 paket och/eller standard stötfångare är bäst att köpa här på PowerBörsen eller från någon lokal skrot.. | |
Gemini__ |
Får väl lägga ett bud på detta: Länk |
| 540-fronten är snyggare än M5-fronten :) | |
Transocean |
Då blir det bara en fejkad M5 med V8-front utan silverfärgade kjolar som denna här "världens dyraste" Tore är på M-spåret M5:a.... Länk Kanske bättre att glömma E34:n och skaffa en lågmilad E30 istället? Länk |
|
Du har redan M-kjolar. Stephan |
|
|
Blir till och lämmna in den på en lackfirma så får dom plasta och lacka den. Vill behålla stuket på den så nya kjolar blir det inte :) Tack för alla svar och hjälp... Den 24 ska hon lämmnas in och 2 dagar senare får jag hämta hem henne igen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.