|
|
|
|---|---|
|
Har slitna reflektorer på närljusen. Fungerat ok sista månaderna med 100 watt "uppgradering" , MEN... utgår från att detta enbart skjuter på reflektorbytet. Hur svårt/dyrt/realistisk vore ett byte till Xenon ljus ? Det borde vel finnas original delar på skroten fårn nyare 7:a ? Eller är det nytt som gäller ? Krävs det "major surgery" ? Tittade lätt på amerikanska sidor men det gällde inte E32... Aldrig mer en rostig Volvo ! | |
|
tjenare! vet att det fanns Xenon lampor till E32:an som tillval, har dock aldrig sett det själv i sverige, jag tror att det kan vara lite smålurigt med att hitta en skrotad E32:a med Xenon lampor på, sedan skall man ju få med sig det elektroniska oxå, och att ta ifrån annan modell/märke kan nog gå med lite pysslande. Vet även att det finns "konverteringssatser" att köpa från tex piaa se : Länk kostar ca: £800 är bra sugen själv, såg även en kille på www.zatzy.com som annonserade att han kunde greja xenon ljus för 5kkr till BMW E32. hoppas du blev lite klokare =) mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL -90 icq: 29815001 |
|
|
Var nyfiken om om man kunde passa in xenon system från E38 på E32... Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
Jag har en e32 med xenon två nya kostar ca 16000:- förra ägaren bytte tredagar innan jag köpte den.. Allt sitter ihop elektronikbox reflektor allt så konvertering är nog inget större problem |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.