|
|
|
|---|---|
| Radion funkar bara precis då man startar bilen o 10 sek. INga knappar går att använda. Sitter i en e39 -02. | |
|
Har din radio suttit där hela tiden eller har du bytt själv,? schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
Jag hadde samma symtom när jag böt från radio till cd spelare. jag var tvungen å köpa en signalkabel till cd.n för att det skulle funka. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
Det är orginal. SItter någon del i bakluckan på denna modell?? Det har hänt att den funkar normalt vissa stunder. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Funkar radion i radioläget ? kan ju vara bottenkontakten på tändningslåset tex. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| När jag startar bilen så går radion igång, det går dock inte att stänga av radion eller ändra volymen. Ej heller visas något i displayen för kanaler ellere övr. det ända som lyser är tiden. Så efter 10 sek stänger den av sig och startar inte förrens jag slår av tändningen och startar bilen igen. Har doch hänt vid några få tillfällen att den helt plötsligt har hoppat igån en kort stund. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.